Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Київські парковки будуть масово перевіряти

28 листопада 2016, 07:33

Наталя Мамчур

Паркомісця перерахують, а нелегалів спробують вивести з тіні

Парковки. До роботи «Київтранспарксервісу» є претензії

Парковки. До роботи «Київтранспарксервісу» є претензії / Фото: Анастасія Іскрицька

Навколо КП "Київтранспарксервіс" знову вирують пристрасті. Керівництво КМДА виявилося незадоволене роботою київських паркувальників. У всіх районах йдуть масштабні перевірки: міська влада, якій "Київтранспарксервіс" і підпорядковується, проводтть інвентаризацію парковок і рахує, скільки грошей недоотримує бюджет.

ВІДСТОРОНИЛИ. Минулого тижня на Антикорупційній раді в КМДА міська влада розкритикувала фінансові показники і роботу КП "Київтранспарксервіс", зокрема директора підприємства Артема Шамрая, призначеного на посаду за підсумками відкритого конкурсу 30 січня 2016 року. Його тимчасово відсторонили від посади. Як зазначив мер Києва Віталій Кличко, в сфері паркування досі присутня корупція, і навіть привів в приклад свій експеримент в центрі міста. "Я був в авто, водій якого платив гроші парковщику. І паркувальник не видав чек про оплату. Я можу тільки уявити, скільки грошей осідає в чиїхось кишенях, через що бюджет міста недоотримує колосальні суми", – заявив Кличко.

Також підприємству закидають невиконання фінплану, збитковість і роботу нелегалів. Департаменту транспортної інфраструктури (ДТІ) і главам районів доручено провести масштабну перевірку всіх паркувальних майданчиків столиці, спецкомісія перевірить і роботу КП. "Наше завдання – провести інвентаризацію парковок Києва, визначити фактичну кількість паркомісць, їх завантаженість, проаналізувати дані і на їх основі вирішити проблему з нелегальними парковками", – додає директор ДТИ Сергій Майзель.

Реклама

Вже є перші результати ревізії. Так, в Деснянському районі нарахували 96 паркувальних майданчиків з 4766 легальними і 2449 нелегальними паркомісцями.

ПЛЮСИ. З позитивних моментів в роботі "Київтранспарксервісу" за лютий-листопад: відкрили 68 нових легальних парковок (в 2015-му – 21), облаштували 4841 паркомісце (в 2015-му – 2570), встановили 2240 півсфер-обмежувачів (в 2015-му – 200), вперше запустили систему відеомоніторингу на парковках. Також виявлено більше сотні нелегальних паркувальних майданчиків, а за порушення з "Київтранспарксервісу" в цьому році були звільнені 162 працівники.

"НЕ ІДЕАЛЬНО". Член Антикорупційної ради, експерт "реанімаційного пакету реформ" Оксана Величко каже, що корупції серед паркувальників сприяє низький рівень їх зарплат. "Як тільки керівник "Київтранспарксервісу" був призначений, ми створили робочу групу і почали працювати спільно, – розповіла "Сегодня" Величко. – Нинішній директор однозначно більш відкритий, ніж попередні, він не був "ручним", доклав зусиль, щоб навести порядок. але поки не можна сказати, що фінансовий результат ідеальний. Підприємство скоротило збитки з 4 млн до 2 млн, але до того, щоб вийти в нуль або отримувати прибуток, ще далеко. Через це зарплата у паркувальників залишається мінімальною – близько 1300 грн, це сприяє корупції. Управляти паркувальниками так, щоб вони перестали брати на кишеню, поки не вийшло. Але вдалося збільшити надходження за послугою "мобільне паркування" (за 9 місяців 2016 року цей показник становить 193,9 тис. грн, за такий же період було 58 тис. грн. – Авт.). Крім того, "Київтранспарксервіс" вже провів інвентаризацію парковок і виявив на діючих майданчиках більше 7000 паркомісць, заставлених машинами, які офіційно не є легальною парковкою. Щоб їх узаконити (а це принесе в бюджет додатково 1,5 млн грн щомісяця), ДТІ повинен подати документи в Київраду, а депутати – підтримати. Але в департаменті чомусь зволікають".

ЗАКОН І ТЕХНОЛОГІЇ. За словами експерта, для наведення порядку в сфері паркування потрібні кілька кроків. По-перше, прийняття закону, який вводить відповідальність для водіїв за оплату паркування (повинна проголосувати ВР). По-друге, введення автоматизованої системи оплати, яка дозволить прибрати "людський фактор".

"Щоб громадськість також могла контролювати роботу парковок, ми разом з "Київтранспарксервісом" і Kyiv Smart City зробили автоматизовану програму, яка будь-якому дозволяє бачити всі міські парковки і дохід, який кожна з них приносить. Вона повинна була з'явитися на сайті КП, але тепер я не впевнена, що система запрацює. Щодо перевірок, в КМДА обіцяли, що в них зможуть брати участь представники Антикорупційної ради та активісти. Але поки ми бачимо тільки чиновників", – говорить експерт.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...