Київська влада для поліпшення транспортного сполучення між лівим і правим берегами столиці вважають за необхідне розвивати швидкісний рейковий транспорт, повідомила прес-служба Київської міськдержадміністрації з посиланням на головного спеціаліста управління інженерно-транспортної інфраструктури її департаменту містобудування та архітектури Віктора Петрука.
"У нас є міська електричка і трамвайна інфраструктура. Всі ці системи можна було б раціонально використовувати. Це дозволить по пропускної здатності компенсувати баланс між правим і лівим берегами", – зазначив він.
За словами Петрука, завдяки реконструкції міської електрички її провізна здатність може збільшитися до 54 тис. пасажирів на годину.
"Це еквівалент Подільсько-Воскресенської лінії метрополітену. Він може бути реалізований за півтора року і приблизно за 2 млрд грн", – сказав Петрук.
Нагадаємо, Південно-Західна залізниця (ПЗЗ, Київ) справила ремонт чотирьох поїздів міської електрички і 27 вересня вони вийшли на маршрут, вже 10 жовтня планується, що міська електричка запрацює на повну потужність.
Рух міської електрички у столиці було відкрито в серпні 2009 року. Щодня вона перевозить близько 50,5 тис. пасажирів.
Раніше неодноразово скорочувалася кількість складів на маршруті міської електрички зважаючи затримок оплати за ремонт і техобслуговування складів та інфраструктурних боргів Київської міськдержадміністрації та КП "Київпастранс".
Читайте також:
- Як виглядатиме оновлена міська електричка в Києві
- Оновлена міська електричка в Києві буде їздити без затримок
- Міська електричка в Києві поміняє колір і логотип
- ПЗЗ відремонтувала і випустила на маршрут 4 склади міської електрички
- В суботу знову почне працювати станція міської електрички "Київ-Волинський"
- У Києві з'являться нові зупинки міської електрички