Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Київський фунікулер відкриється 23 серпня

22 серпня, 11:05

Олександр Марущак

Столичний фунікулер закрили в кінці липня, тепер там теж можна буде придбати Kyiv Smart Card

/ Фото: Анатолiй Бойко, "Сегодня"

Реклама

Вже завтра, 23 серпня, після планового ремонту почне роботу Київський фунікулер, який був закритий на місяць.

"У холах можна буде купити або поповнити транспортну карту Kyiv Smart Card. Розрахуватися можна готівкою і банківською картою. Всього в холах фунікулера встановлено п'ять автоматів. Також триває встановлення приладів і на станціях метрополітену: вже підключено 17 станцій. Незабаром близько 200 автоматів буде встановлено на зупинках громадського транспорту", – повідомив Дмитро Давтян, заступник голови КМДА.

Втім в мерії нічого не говорять про плани замінити вагони фунікулера на нові зі скляним дахом, про що вже кілька років розповідають чиновники. За планами, роботи з глобальної реконструкції фунікулера мали розпочати цього року, але, мабуть, в мерії передумали.

Відзначимо, що Київський фунікулер пережив кілька реконструкцій. Перше оновлення підйомника провели в 1928 році після того, як сталася страшна НП під час випробування підйомника: верхній вагон зірвався вниз і зіткнувся з нижнім. На щастя, обійшлося без жертв, але старі вагони вирішили списати. Тоді ж фунікулер збільшили на 38 метрів і побудували вихід на вулицю Сагайдачного, який раніше знаходився на Боричевому току. Під час війни підйомник не закривали, і він перевіз мільйон пасажирів.

У 1956 році його станції перебудували в дусі сталінського ампіру і знову замінили вагони. Вони отримали обтічну форму і м'які дивани. А в 1980 фунікулер вирішили ліквідувати. Мовляв, він морально застарів. Але під тиском головного архітектора столиці Ігоря Іванова підйомник вирішили ще раз відреставрувати. У 1983 році були оновлені станції і замінені вагони, які працюють до цих пір.

Столична влада неодноразово заявляла про заміну старих вагонів підйомника на сучасні, з прозорим дахом і кондиціонерами.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...