Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Київське метро відмовиться від жетонів

14 липня 2016, 07:16

Зі скасуванням жетонів відпадає і необхідність в роботі касирів метрополітену

Через два роки київське метро перейде на картки. Фото: arissston.livejournal.com

Через два роки київське метро перейде на картки. Фото: arissston.livejournal.com

Пріоритетом у роботі Київського метро в найближчі два роки буде відмова від жетонів на проїзд і перехід на картки. Про це "Знай" повідомила радник начальника КП "Київський метрополітен" Наталія Макогон.

"Багатьом пасажирам поки психологічно важко відмовитися від звички оплачувати тільки разову поїздку, хоча вони купують жетони кожен день, – пояснила вона. – Зараз ми думаємо, якою могла б бути форма оплати разової поїздки на перехідний період".

У столичному метро вважають, що саме за картками – майбутнє, тому що в багатьох метро світу вже успішно розплачуються таким чином, до того ж за картками ми незабаром будемо оплачувати всі можливі платежі: від комунальних тарифів до проїзду в транспорті.

Реклама

"Це той механізм, який дозволить поліпшити пасажирооборот, оптимізує фінансовий процес, позбавить від черг і дозволить пасажирам краще контролювати свої власні витрати", – говорить Наталія Макогон.

До речі, всі київські пільговики вже звикли до користування картами і не стоять в черзі перед турнікетами, щоб показати посвідчення.

В тренді
Під Києвом спалили будинок Гонтарєвої: відео та фото

Повідомляється, що зі скасуванням жетонів відпаде і необхідність в роботі касирів метрополітену. Поступово на різних станціях каси будуть закриватися.

"У минулому році ми впроваджували пілотний проект, і на 9 станціях, де вистачало автоматики, каси не працювали, – додає Макогон. – На жаль, нам довелося зробити крок назад, тому що відбулася зміна тарифу. Треба було провести обмін жетонів і перехід на нові проїзні. Тому ми повернулися до попередньої схеми роботи. Але, як показує світова практика, потрібно позбавлятися людського фактору там, де процес можна автоматизувати. Нічого складного в цьому немає ".

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...