Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Кількість маршруток у Києві скоротять – експерт

25 жовтня 2018, 07:10

Анастасія Іщенко

40% маршруток в Києві курсують незаконно

Фото: Наш город

Фото: Наш город

На початку жовтнядепутатиКиїврадиприйнялирішенняпро розробкуМіської комплексноїцільовоїпрограмиз розвиткутранспортногообслуговуваннянаселеннятазабезпеченнябезпекидорожньогорухуна2019-2024рр.

Готовийдокументповинніпредставитивпротягом 6місяцівпісляприйняттятакогорішення.Алевжезараз владарозповідають,які змінивонизапланували.Так,пропонуєтьсяоновитипаркавтобусів,тролейбусівітрамваїв,атакожприбратиздорігмаршрутки.Зараз
  понад 40% маршруток в столиці працюють незаконно,ніякогоконтролюзацією сфероюнемає,аосьдодатковіпроблемимаршруткистворюютьдоситьчасто.

Розмови про те, щоб зробити Київ вільним від маршруток, йдуть в столиці чи не щороку. Але, як правило, далі ініціатив справа не йде, а жовті намиста продовжують курсувати вулицями столиці.

На сайті Київради говориться, що цільова програма повинна прописати жорсткі правила організації транспортного обслуговування на комунальних маршрутах. Зокрема, повинні бути чітко прописані процедури надання пільг з оплати проїзду громадянам, у яких на це є право, на всіх маршрутках і на єдиних умовах.

Правда, автор ініціативи депутат Київради Олександр Пабат зазначив, що відмова від маршруток – це всього лише одна з пропозицій. Трохи пізніше Пабат на своїй сторінці в Facebook написав, що маршрутки в Києві повністю скасовувати ніхто не збирається, тому паніку розводити не варто.

"Головне питання – забезпечення безпеки і оптимізація транспортної інфраструктури, в тому числі на маршрутах руху громадського транспорту. Що передбачає пріоритетність пасажиромісткістю рухомого складу. АЛЕ! При усвідомленні, що в столиці є маршрути, де технічно перевезення здатні здійснити виключно маршрутні таксі. Зрозуміло, повинні бути переглянуті умови вибору перевізника, головним чином, щоб виключити можливість виведення на лінію автохламу", – зазначив Пабат.

Таким чином, мова про скасування маршруток не йде, але ось їх кількість може істотно скоротитися, адже багато з них знаходяться практично в аварійному стані, та ще й працюють зовсім неофіційно.

Урбаніст Григорій Мельничук в коментарі сайту "Сегодня" зазначив, що мова йде про використання великогабаритного транспорту на головних маршрутах, а не про скасування маршруток в принципі. Але їх кількість дійсно потрібно скоротити, вважає експерт
.

"Йдетьсяпро використаннявеликогабаритноготранспортунатихмаршрутах,девеликийпасажиропотік.Ну,інеобхідноскоротитикількістьмаршрутів,оскількиїхунасбільше,ніжпотрібно,єбагатомаршрутів,якідублюються",-пояснятьМельничук.

Більшдокладнопро те,щонезабаромбудезкиївськимимаршрутками,читайтевматеріалісайту "Сегодня": Київ без маршруток: які зміни готують для жителів столиці

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...