Зробити стартовою
26,33
29,51
РУС

Нічні маршрути в Києві: досягнення і проблеми за півтора року

Влада стверджує, що перевезли 365 тисяч пасажирів і планують відкриття нових маршрутів

Нічні поїздки. Часто маршрути скасовують через ремонти на дорогах або заміни контактної мережі
Нічні поїздки. Часто маршрути скасовують через ремонти на дорогах або заміни контактної мережі. Фото: Данило Павлов

Від дня запуску в столиці нічних маршрутів громадського транспорту минуло півтора року. Нині в Києві діють три тролейбусних і один автобусний маршрути, які курсують з 23:00 і до 5:00-6:00 з інтервалом руху одна година. Наскільки вони затребувані і чи планується відкривати нові, з'ясувала "Сегодня".

У департаменті транспорту нам розповіли, що з моменту запуску "нічників" їх послугами скористалося понад 365 тисяч пасажирів. Це не так вже й багато, якщо врахувати що всього за 2017 рік "Київпастранс" перевіз понад 401 мільйон пасажирів. Але нічні маршрути затребувані громадянами, які працюють допізна.

За півтора року кількість нічних маршрутів не змінилася: №91H (Центральний ж/д вокзал – вул. Милославська), №92H (Південний ж/д вокзал – просп. Свободи) і №93H (Ст. М. "Площа Льва Толстого" – вул. Чорнобильська), і автобусний – №137 ("Центральний ж / д вокзал – ст. м." Харківська ").

"Варианты новых ночных маршрутов прорабатываются, но для их запуска у нас не хватает подвижного состава и водителей. Нужно прокладывать новые линии, например для ночных троллейбусов. Возможно, в перспективе новые маршруты и появятся, но пока окончательных вариантов нет", — рассказали нам в "Киевпастрансе".

Там визнають, що і на діючі маршрути існує багато нарікань. Наприклад, їх часто скасовують і людям доводиться витрачати гроші на таксі або йти пішки.

"Отмена ночных маршрутов происходит из-за проведения ремонтов дорог или контактной сети. Мы стараемся своевременно извещать об этом пассажиров. Ночной транспорт нужен горожанам, и мы работаем над тем, чтобы его усовершенствовать", — говорят на предприятии.

Експерти також підкреслюють важливість чіткого графіка руху такого транспорту.

"Ночные маршруты востребованы среди киевлян. Городу нужно развивать сеть направлений новых ночных маршрутов, чтобы пассажиры могли добраться в любую точку города ночью. Для этого нужно обустроить удобный пересадочный узел, где пересекаются все "ночники", к примеру, это может быть площадь Льва Толстого", — поясняет эксперт по транспорту Александр Кава.

Нині вартість проїзду нічного транспорту – 4 грн. У випадку прийняття рішення про подорожчання проїзду до 8 грн, така ж вартість буде і в "нічників".

Раніше ми повідомляли, що киянин Костянтин Череповський розробив схему нічних маршрутів громадського транспорту столиці.

Також ми писали, як працюють нічні маршрутки в Києві: пасажири дарують один одному квіти і розповідають анекдоти.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Нічні маршрути в Києві: досягнення і проблеми за півтора року". Інші Новини транспорту Києва дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Кириченко Леся

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь