Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Нові проїзні для школярів і студентів в Києві: коли з'являться і як їх оформляти

16 вересня, 17:35

Школярі їздитимуть безкоштовно, а студенти - за півціни

Реклама

У Києві до кінця року, коли в метро повністю відмовляться від жетонів, для школярів і студентів запустять пільгові електронні картки.

"Для учнів електронний учнівський квиток буде виготовлений до кінця року. Квиток усі школярі отримають безкоштовно. Він буде діяти протягом усього навчання в школі на всі види транспорту", – роз'яснили в департаменті транспортної інфраструктури КМДА.

У разі втрати квитка, його можна буде придбати за 100 грн, замовивши через особистий кабінет киянина. Він буде пільговим, без обмеження поїздками. А для студентів буде випущена студентська транспортна карта, на яку буде представлена ​​можливість купувати транспортні продукти з 50% знижкою, розповіли в департаменті.

Поки школярі не отримають нових пластикових карт – вони можуть користуватися безкоштовним проїздом за старими учнівським квитками, уточнили в КМДА.

Тим часом, для оформлення "смарт-карти" учня, батькам радять подати документи через Особистий кабінет киянина – на сайті або в додатку. Ці дані будуть передаватися в школи, де навчається дитина, а звідти – в IT-департамент КМДА. Потім школа централізовано отримає картки учнів і видасть їх школярам. Першу карту видадуть безкоштовно, але якщо школяр її втратить – за відновлення доведеться заплатити.

Зазначимо, що школярі при використанні учнівських карт для пільгового проїзду, зобов'язані будуть їх затверджувати – так само, як це зараз відбувається з Карткою киянина.

Як повідомлялося, до повної відмови від жетонів в підземці готуються давно: це планували зробити ще в 2017 році, почавши поступово привчати пасажирів переходити на картки, які дозволяють економити час, гроші і нерви. "Ми поступово виводимо жетони з обігу і намагаємося максимально автоматизувати всі процеси", – говорили тоді в підземці. Поступово кількість пасажирів, що віддають перевагу жетонам, скоротилася з 47% в 2017-м, до 20% в 2019-м. Тим часом, він як і раніше залишається популярним засобом оплати для тих, хто метрополітеном користується нечасто.

Також зазначимо, що недавно в Києві порахували тих, хто користується громадським транспортом. Так, за півроку єдиним електронним квитком оплатили 28 мільйонів поїздок. В основному – в наземному транспорті. Зате в підземці виявилося втричі менше. Щодня в метро їздить 1,3 млн осіб, а в тролейбусах і трамваях – 1,1 млн пасажирів. І приблизно стільки ж городян користуються маршрутками.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...