У п'ятницю, 22 травня в касах київського метро з'являться безконтактні картки на кількість поїздок з новим дизайном. Його для підземки безкоштовно розробила суспільна формація "Агенти змін" під керівництвом Ігоря Скляревського.
На лицьовій стороні такої картки – стилізований логотип підприємства. Колірна гамма підбиралася так, щоб проїзний було легко впізнати серед інших в гаманці. На звороті – чіткі і лаконічні інструкції щодо користування, а також контакти метрополітену. В тому числі, зазначено твіттерkyivmetroalerts, де можна відстежувати зміни в роботі підземки для планування своїх поїздок.
Фото: КП "Київський метрополітен"
Оновлення дизайну карток не призвело ні до яких додаткових витрат метрополітену. Чергові тиражі замовляються регулярно для забезпечення необхідної кількості проїзних для пасажирів. Варто зауважити, що всі інші види безконтактних карток, які реалізуються в касах підприємства, є дійсними і обмінювати їх не потрібно.
Фото: КП "Київський метрополітен"
Нагадаємо, що Київський метрополітен співпрацює з групою дизайнерів-волонтерів "Агенти змін" з жовтня минулого року. В активі – серія інформаційних плакатів і нова схема ліній швидкісного транспорту столиці, яка вже розміщена в десяти поїздах Святошинсько-Броварській (червоній) лінії.
У найближчих планах – осучаснення інших видів проїзних квитків, а також системи навігації столичної підземки.
Фото: КП "Київський метрополітен"