На перетині проспекту Перемоги та вулиць Гетьмана і Довженко реконструюють транспортну розв'язку. Як повідомляє прес-служба Департаменту містобудування та архітектури КМДА, департамент виступив замовником техніко-економічного обґрунтування реконструкції.
За результатами відкритих торгів розробником першій стадії проектування визначено ВАТ "Київсоюзшляхпроект".
Фото: kga.gov.ua
Згідно з технічним завданням, "Київсоюзшляхпроект" має розробити проект трирівневої транспортної розв'язки з реверсивним розподільним кільцем. Вартість робіт становить 1,18 млн грн. Роботи повинні бути виконані до лютого 2016 року.
Необхідність у розробці проекту виникла у зв'язку з аварійним станом Шулявського шляхопроводу. Після низки пожеж шляхопровід частково втратив несучу здатність. Крім того цей транспортний вузол, що знаходиться на перетині малої кільцевої дороги та радіальної вильотної магістралі надзвичайно перевантажений і потребує збільшення пропускної здатності.
На жаль, розроблений в 2010 році інститутом "Київдормістпроект" проект реконструкції Шулявської транспортної розв'язки не відповідає повною мірою висунутим вимогам. Проект не вирішує питання збільшення пропускної спроможності вузла і вимагає додаткових земельних ресурсів під будівництво третього лівоповоротного з'їзду, для чого передбачався знесення п'ятого цеху заводу "Більшовик".
Фото: kga.gov.ua
"Шулявська транспортна розв'язка сьогодні пропускає трохи менше 13 тисяч автомобілів на годину. Результати транспортного моделювання та натурного експерименту показали, що трирівнева транспортна розв'язка буде пропускати майже вдвічі більше – до 21 тисячі автомобілів на годину", – коментує ситуацію головний спеціаліст управління інженерно-транспортної інфраструктури Департаменту містобудування та архітектури Віктор Петрук.
Фото: kga.gov.ua
Важливе і те, що новий варіант реконструкції розв'язки біля метро "Шулявська" є компактним і передбачає збереження п'ятого цеху заводу "Більшовик", який є пам'яткою промислової архітектури періоду індустріалізації.
"Такий проект не тільки зберігає п'ятий цех заводу "Більшовик", а й звільняє додаткову територію. Це дві земельні ділянки загальною площею близько 1 гектара, які на сьогоднішній день зайняті поворотами ліворуч. Таким чином місто отримує місце для створення двох публічних просторів. Крім того, транспортна розв'язка враховуватиме потреби велосипедистів, а пішохідні і транспортні потоки будуть повністю розведені в різних рівнях", – зазначив Петрук.