Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Розв'язка на Шулявському мосту: громадські працівники запропонували компактний варіант

2 червня 2017, 21:31

Інженер Віктор Петрук розробив і спроектував унікальну сучасну і ефективну розв'язку - активісти просять підтримати проект

Громадські працівники Києва просять допомоги з ефективною і компактною розв'язкою на Шулявському мосту, заради якої не доведеться зносити прилеглі будівлі.

"Історію Шулявського шляхопроводу багато з вас знають. Він горів, зараз він валиться і у міської влади є розуміння – він цю зиму не переживе. Там побудують нову розв'язку. Швидше за все, не дуже вдалу. Щоб побудувати класичну "конюшину" або "метелика", потрібно зносити п'ятий цех заводу" Більшовик ". Не знесуть. Це єдине місце, де точать нарізні артилерійські стволи для ЗСУ. А значить, буде напіврозв’язка. Знаєте, як на Південному мосту – якщо їдеш з правого берега, на Столичне шосе не з'їхати. А ще на Шулявці доведеться зносити житлову п'ятиповерхівку.

Загалом все як завжди у нас. Є проблеми – а вдалих рішень немає ", – пише в Фейсбук Сергій Гайдай.

Активіст зазначив, що інженер і фахівець з транспортних інфраструктур Віктор Петрук розробив і спроектував унікальну сучасну і ефективну розв'язку. "І вона ідеально вписується на Шулявку. І зносити нічого не треба. А ще ця розв'язка може подарувати Шулявці два сквери – які туди напрошуються. В районі кіностудії Довженка і навпроти", – пише Гайдай.

Реклама

За його словами, ця розв'язка має найвищу пропускну здатність у порівнянні з іншими; вона саморегулюється – влаштована так, що транспорт, який проїжджає її, сам дуже непогано "розв'язується" відповідно до правил дорожнього руху; в ній найменша кількість конфліктних вузлів для транспорту, що рухається, навіть велосипедисти її будуть проїжджати без проблем; вона найбільш компактна – займає найменшу територію.

"Віктор Петрук не просто її придумав, намалював, спроектував і візуалізував. Він разом з друзями і небайдужими водіями випробував її в реальному часі і просторі в аеропорту, в Жулянах, де 50 автомобілістів, мотоциклістів і велосипедистів їздили по намальованій схемі на злітному полі. І дивувалися простоті і логічності процесу ", – зазначає автор поста.

В тренді
У київському метро готують нові заборони: що зміниться для пасажирів

"Але, як знайти шлях від його ідеї до міської влади?", – запитує Гайдай, – "Уявіть, в Києві з'явиться не просто вдала розв'язка, а розв'язка унікальна, ніде в світі до цього не побудована. І ми можемо всьому світу говорити, що ось мовляв і у нас є щось, що гідно представляти світ майбутнього. Поки світ знає, що є якась "котлета по-київськи". До речі придумана не в Києві. А тут по всьому світу будуватимуть нові розв'язки, які будуть називатися "київськими". Гордість, чорт забирай ".

За словами Гайдая, пора "пробити стіну". Вчора громадські працівники зустрілися в Київській міській адміністрації з заступником мера Києва Миколою Поворозником, який відповідає за транспортну інфраструктуру. "Саме від нього залежить, як буде вирішена Шулявська проблема", – відзначає Гайдай і додає, що чиновник з інтересом поставився до проекту Петрука. "Є надія, що ми ще зможемо переконати міську адміністрацію побудувати розв'язку Віктора", – додав він.

Гайдай заявив, що для цього потрібна громадська підтримка киян. Саме для цього в Фейсбук була створена група "Кияни за розв'язку Петрука на Шулявці", де можна ознайомитися з усіма подробицями проекту.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...