СтоличнаШулявкаперетвориться до невпізнання .Тутз'явитьсятрирівневарозв'язка ,яка позбавитьдовколишнідорогивідпробок ,і дванових сквери : такізміни закладеніу плані реконструкціїШулявськогошляхопроводу.Київська влада вжезамовилиТЕО ( техніко-економічне обгрунтування ) новоїрозв'язки.Роботи плануютьрозпочати вжевкінці цього року ,азакінчити ,пристабільному фінансуванні ,через1,5-2 роки.Рух транспортуна час будівництваобіцяютьповністю неперекривати.
СПРАВА НА 300 МЛН. "Розв'язка буде трирівневої, з реверсним розподільним кільцем", – розповів "Сегодня" автор проекту Віктор Петрук. За його словами, з точною вартістю робіт поки не визначилися: суму належить з'ясувати якраз шляхом розробки ТЕО. "Вартість проекту – приблизно 300 млн грн. Це менше, ніж за проектом, розробленим раніше інститутом "Київдормістпроект". Старий проект припускав повне знесення цеху № 5 заводу "Більшовик" і перенесення виробництва, ми ж пропонуємо розібрати лише частина будівлі на розі вул. Гетьмана і пр-ту Перемоги, звільнивши під розв'язку приблизно 400 кв. м. Таким чином заощадимо 170 млн грн, які раніше планували витратити на повне знесення будівлі", – говорить Петрук.
Він говорить, що старий Шулявський шляхопровід, побудований в 1968 році, буде знесений. "Шляхопровід, який відслужив без малого півстоліття – аварійний. Після кількох пожеж (найбільший був у 2007 році. – Авт.) Він втратив несучу здатність і повинен бути повністю розібраний", – пояснює проектувальник. Новий шляхопровід передбачає 4 смуги руху. "Ми перерозподілимо транспортні потоки і знімемо з шляхопроводу інтенсивні лівоповоротні потоки. Завдяки цьому його пропускна здатність істотно збільшиться", – обіцяє Петрук. Він каже, що проблем з організацією руху не буде: "На відміну від "турбіни" біля моста Патона, схема руху на новій розв'язці проста і зрозуміла".
ПАРКИ І ВЕЛОДОРІЖКИ.Проектувальникиплануютьзбільшити іплоща громадськогопростору."Урозв'язкихочеморозбитидва сквери .Один -з бокукіностудії ім.Довженка ( площею близько1га ) ,адругий -на1,5га ,з бокуЦентральногогастроному .Тутз'являться фонтани ,скульптурита дитячі майданчики" ,- пояснюєПетрук.
На новій розв'язцібудуть навітьвелодоріжки : "Людинанавелосипедізможе проїхатичерезсаморегулівнийрівеньрозв'язки вбудь-якому напрямку " ,- говоритьПетрук.За його словами ,доопрацюватипроектреально довересня:" Потімпочнемобудівництво.Етапівбуде близько20 .Роботуреальнозакінчитиза 1,5-2 роки ,якщо фінансуваннябуде стабільним.Перекриватирух небудемо -лише частковойогообмежимо".
Шулявка. 1 — станціяметро " Шулявська" ,2-сквер біляЦентральногогастрономуісквер білякіностудії ,3- корпусизаводу " Більшовик". Фото: В.Петрук
В КМДАвпевнені ,що роботиз реконструкціїШулявськогошляхопроводупочнутьсявже цього року ."Цейпроект -прогресивний ,і в півторарази дешевше ,ніж попередній.Роботи зШулявціпочнуться вжевкінці цього року ,як тількизатвердимоТЕОі знайдемофінансування .Ми багатороків будувалиоб'єктив Межигір'їізабувалипро найважливіше -те ,щостосується кожногокиянина" ,- каже заступник головногоархітектора Києва ,АндрійВавриш.