Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь
Зробити стартовою
27,26
31,04
РУС

Ремонт Шулявського моста: розв'язку Петрука "забракували" через метро

За словами головного інженера компанії-реконструктора, забивати палі довелося б впритул до ескалаторів

Фото: Міла Князьська-Ханова, "Сьогодні"
Фото: Міла Князьська-Ханова, "Сьогодні".
Ремонт Шулявського моста: розв'язку Петрука "забракували" через метро //smm.ollcdn.net/img/article/11778/6_main_new.1539006812.jpg //smm.ollcdn.net/img/article/11778/6_tn.1539006812.jpg Транспорт За словами головного інженера компанії-реконструктора, забивати палі довелося б впритул до ескалаторів

При реконструкції Шулявського моста в сучасних реаліях дуже складно реалізувати проект Віктора Петрука, який сподобався багатьом киянам. Справа в тому, що споруда могла зачепити підземний простір станції метро "Шулявська". Про це головний інженер КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва" Олександр Здольник розповів в інтерв'ю газеті "Вечірній Київ".

"Неповний "листок конюшини" дворівневої розв'язки, яку ми будуємо, такий тому, щоб залишити поза увагою вестибюль станції "Шулявська". До речі, за наполяганням громадськості варіант Віктора Петрука ретельно опрацьовувався, була проведена технічна експертиза, і виявилося, що побудувати гігантську споруду проблематично саме через метрополітен. Тому що палі треба було б забивати на відстані 2-3 метрів від похилих тунелів ескалаторів станції і самого вестибюля станції. Крім того, якщо втілювати задум Петрука, але, у відповідності з ДБН і робити правильні радіуси горизонтальних кривих розв'язки, то, знову ж таки, постраждає спорудження метрополітену. Місту краще все ж зберегти метрополітен. Тому сьогодні, вирішено будувати за затвердженим проектом", – пояснює Олександр Здольник.

Нагадаємо, 18 травня 2017 року у мерії вибрали проект і збираються побудувати на Шулявці розв’язку- "конюшина" з демонтажем частини заводу "Більшовик". Багато жителів з таким вибором не погодилися, наполягаючи саме на трирівневій розв'язці.

Тоді громадські активісти Києва просили допомоги з ефективною і компактною розв'язкою на Шулявському мосту, заради якої не доведеться зносити прилеглі будівлі.

"Історію Шулявського шляхопроводу багато з вас знають. Він горів, зараз він валиться і у міської влади є розуміння – він цю зиму не переживе. Там побудують нову розв'язку. Швидше за все, не дуже вдалу. Щоб побудувати класичні "конюшину" чи "метелика"- потрібно зносити п'ятий цех заводу "Більшовик". Не знесуть. Це єдине місце, де точать нарізні артилерійські стволи для ЗСУ. А значить буде напіврозв’язка. Знаєте, як на Південному мосту – якщо їдеш з правого берега на Столичне шосе не з'їхати. А ще на Шулявці доведеться зносити житлову п'ятиповерхівку. Загалом все як завжди у нас. Є проблеми – а вдалих рішень немає", – написав у Фейсбук Сергій Гайдай.

Активіст зазначив, що інженер і фахівець з транспортної інфраструктури Віктор Петрук розробив і спроектував унікальну сучасну і ефективну розв'язку. 

"І вона ідеально вписується на Шулявку. І зносити нічого не треба. А ще ця розв'язка може подарувати Шулявці два сквери – які туди напрошуються. В районі кіностудії Довженка і навпаки", – написав Гайдай.

У серпні 2017 роки кияни підтримали петицію про будівництво трирівневої розв'язки з розворотним кільцем на місці Шулявського шляхопроводу, де 27 лютого обвалився величезний шматок бетону. За неї проголосувало понад 10 тис. осіб.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини на наших сторінках Facebook, Twitter, Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " Ремонт Шулявського моста: розв'язку Петрука "забракували" через метро". Інші Новини транспорту Києва дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Загрузка...