На Шулявці три місяці триває зведення нового моста. Будівництво спіткали серйозні труднощі. Під майбутньою переправою багато застарілих комунікацій, і досі не вирішено питання зі знесенням цеху заводу "Більшовик". "Сьогодні" розбиралися, що ж не так на будівництві.
БУДІВНИЦТВО . На будівництві шляхопроводу трудиться до сотні робітників. Правда, вчора під час нашого візиту їх було набагато менше.
Перший етап установлення конструкцій моста завершено. Зараз будівельникам потрібно замінити застарілі інженерні мережі, які заважають будівельним роботам.
"Крім зведення переправи, перекладаємо водопровід, зливову каналізацію, газопровід і кабелі зв'язку. Намагаємося йти за графіком", – розповів "Сегодня" Михайло Харне, директор КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва".
Крім того, робочі готуються до завезення на будівництво нових металевих прольотів шляхопроводу, які виготовляють в Миколаєві.
Навколо моста, що будується, почали облагороджувати територію. На з'їзді з проспекту Перемоги в бік вулиці Олександра Довженка викладають велодоріжку червоно-білою плиткою. Велосипедисти її критикують.
"В інших місцях в Києві будують зручні доріжки з асфальтобетону, а тут чомусь вирішили зробити з тротуарної плитки, в якій багато зазорів. Вона створює великі незручності велосипедистам", – скаржиться киянин Михайло Симоненко.
ЗАВОД "БІЛЬШОВИК". Незважаючи на активне будівництво моста, п'ятий цех заводу "Більшовик", в якому зараз діє секонд-хенд, досі стоїть на місці. На початку липня мер Києва Віталій Кліко заявив про проблеми зі знесенням приміщення.
"Фонд держмайна гальмує процес. У них різні відмовки, мовляв його неможливо знести", – заявив Кличко.
У КМДА нам розповіли, що займаються переговорами щодо знесення будівлі. А у Фонді держмайна Києва нам коментувати ситуацію, що склалася, відмовилися, пославшись на те, що цех – об'єкт стратегічного значення.
Ми поспілкувалися з продавцями секонд-хенду. Вони впевнені, що їх з приміщення не виженуть.
"Про знесення нам ніхто нічого не говорив, тому залишати цех ми навіть не плануємо. Покупців у нас досить багато", – поділилася з нами продавщиця Ольга.
. , Новини "Сьогодні" повідомляли, що рух мостом закрито в березні. У квітні Шулявський шляхопровід (один з найзавантаженіших у столиці) повністю розібрали,
а закінчити всі роботи, включаючи будівництво нового моста, обіцяють до кінця цього року. Вартість робіт оцінюється в близько 830 мільйонів гривень, у генпідрядника запевняють, що всі роботи просуваються за графіком.
Читайте також: