Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

У Києві на мосту Патона з'явиться нова система організації руху

13 березня 2017, 07:33

Ірина Гінжул

Багато киян до Road Zipper поставилися скептично і вважають проект піаром

Road Zipper. Спеціальна машина під час руху пересуває секції відбійника на проїжджій частині. Фото: facebook.com

Road Zipper. Спеціальна машина під час руху пересуває секції відбійника на проїжджій частині. Фото: facebook.com

Міська влада має намір впровадити на мосту Патона та проспекті Возз'єднання (до Дарницької площі) сучасну систему організації реверсивного руху під назвою Road Zipper. Планується, що нова система запрацює вже до кінця цього року.

ПЕРЕСУВНИЙ ВІДБІЙНИК. За словами депутата, члена комісії з транспорту Київради Іллі Сагайдака, Road Zipper є відбійник, що складається з пересувних, з'єднаних секцій (кожна важить більше 450 кг) і спецмашини, яка під час руху пересуває ці секції на проїжджій частині. "Працює спецмашина без перекриття руху. Це означає, що вранці будуть додані одна-дві смуги в бік центру, а ввечері – в зворотному напрямку", – пояснює Сагайдак. За його словами, попередній проект організації дорожнього руху на мосту з двома смугами для індивідуального транспорту в кожному напрямку і однієї – для громадського транспорту – виявився неефективним.

17103723_10213330938297608_2576163674137610644_n_01

Реклама

Фото: facebook.com/ilyasagaidak

В тренді
Українські прапори і бойові волинки: як у Києві пройшов Марш УПА: опубліковані фото

"Після впровадження системи Road Zipper можна буде заощадити майже 3840 літрів палива на добу і значно знизити рівень потрапляння шкідливих речовин до повітря. Але головне, що нова система дозволить зберегти смугу змінного напрямку руху, знизивши при цьому аварійність за рахунок фізичного поділу зустрічних потоків транспорту. тільки за останні півроку на мосту Патона було 5 лобових зіткнень", – розповів депутат. Вартість впровадження нової системи поки що не озвучують. "Найближчим часом буде замовлено ТЕО і сам проект", – сказав Сагайдак.

ПРОТИ. Багато киян до Road Zipper поставилися скептично. "Навіщо витрачати на ТЕО купу грошей, якщо на них можна купити нові тролейбуси, трамваї або витратити на ремонт "втомленого "Шулявського моста", – написав киянин Сергій Супрун. "Ще б встановити на регульованих перехрестях систему відеоспостереження, яка аналізуватиме рівень завантаження доріг і своєчасно перемикатиме червоне і зелене світло, – тоді буде толк, а так це хаос!" – вважає киянин Іван Семко. "Така система – просто піар. Це не вирішить проблему заторів, а тільки заплутає людей", – додає водій Олександр.

За словами Олександра Кави, експерта з транспорту, організація реверсивного руху системою світлофорів на мосту Патона та проспекті Возз'єднання не працює. "Водії з'їжджають на реверсну смугу на свій страх і ризик. Якщо система Road Zipper буде впроваджена, то це дозволить зменшити кількість заторів на мосту Патона і на під'їзді до нього в ранкові та вечірні години пік", – говорить Кава. Експерт додає: "У столиці можна ліквідувати 40% заторів простою реорганізацією руху на проблемних перехрестях", – пояснив Кава.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...