Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

У "Київпастрансі" пояснили, навіщо поставили столик у тролейбус

20 квітня 2015, 18:43

Олександр Марущак

Експеримент тривав кілька тижнів

Фото: ТРОЕЩИНА ВК* | Киев

Фото: ТРОЕЩИНА ВК* | Киев

В одному з київських тролейбусів, який працює на маршруті №50 (обслуговує лівий берег і житловий масив Троєщина), з'явився столик між сидіннями для пасажирів.

Як розповіли нам в "Київпастрансі", таке нововведення було зроблено в тестовому режимі. "Це такий пілотний проект в Куренівському депо. Він проводився тільки в одному тролейбусі. З метою експерименту було встановлено маленький столик. У нас в рухомих складах працюють кондуктори і контролери. У них є певна кількість документів, які вони заповнюють. Столик був встановлений з метою зрозуміти, наскільки це буде зручно для роботи кондукторів та контролерів, і наскільки це не буде заважати пасажирам", – пояснили в "Київпастрансі".

Реклама

Експеримент тривав три-чотири тижні. "Цей тестовий проект ми вирішили не продовжувати з причини того, що на маршруті – значний пасажиропотік, а столик займає місце і заважає пасажирам", – зазначили на підприємстві.

У "Київпастрансі" додали, що люблять подібні експерименти. "Наприклад, з грудня минулого року на одному з маршрутів ми встановили wi-fi. Але тільки 60% користувачів могли увійти в мережу, а у 40% були проблеми. І поки повномасштабно не впровадили технологію 3G, ми не розглядаємо продовження цього тесту. А потім у нас є плани обладнати wi-fi не тільки транспорт, але й зупинкові комплекси", – додали в "Київпастрансі".

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...