У соцмережах кияни активно обговорюють новинку від "Київпастрансу" – квитки для проїзду у міському електротранспорті, які кондуктори пробивають замість звичайних дироколів спеціальним клеймом у вигляді пташки.
"Реформування громадського транспорту столиці. Тепер компостер не дірки на квитку пробиває, а красивих пташок...", – пишуть городяни.
Втім, у КП "Київпастрансі" кажуть, що не чули про таку новацію і мабуть це народна творчість. За подібне кондуктора просто б звільнили.
"Ми спеціально перевірили серію та номер, вказані на квитках з пташкою, такі могли продавати в парку №5, але ці квитки не були там куплені, напевно, в іншому депо або тролейбусному парку. А пташки на квитках замість дірок від компостера – це якась народна творчість. Ми опитали наших кондукторів, але ніхто з них не зізнався, що дирокол у вигляді пташки – їхніх рук справа. А кондукторів у нас 2 тисячі, як їх перевірити? Можливо, такий компостер зробив хтось із кондукторів, але такий коштує великих грошей. Скоріше за все, це жарт когось із пасажирів. До того ж, якби так закомпостував квиток наш кондуктор і в салон у цей момент зайшли контролери – у нього були б проблеми, його б просто звільнили. Та й з таким компостером квиток вважається недійсним – пасажирові довелося б заплатити штраф", – говорять у "Київпастрансі" і додають, що на квитках дірок у вигляді "пташок" взагалі не повинно бути.
У той же час кияни кажуть, що не проти такого нововведення. "Ой, пташки на квитках – це дуже позитивно і цікаво. Особливо для маленьких пасажирів. Ви собі уявіть! В одному тролейбусі – компостер вибиває пташку. В іншому – зайчика, в трамваї – собаку або кота. Це ж так цікаво. Люди навіть захочуть компостувати квитки, щоб це побачити, до приходу контролерів. На жаль, ми як і раніше пробиваємо квитки совдеповськими дироколами", – каже мешканка Позняків Олена Сташук.
До речі, квитки з пташками кияни помічали і в трамваї №8.