Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь
Зробити стартовою
26,84
30,19
РУС

У метро – без жетонів: як в Києві переходять на нову систему оплати проїзду

События на ТК Украина

Безконтактні картки – норма для більшості метрополітенів Європи

У столичній підземці відмовляться від звичних жетонів. За поїздку можна буде платити банківськими картками або безконтактними проїзними. Киянка Світлана Ярмола від жетонів відмовилася ще кілька років тому. З картою, яку самостійно можна поповнити, поїздка може бути на п'ятдесят копійок дешевше.

"Це зручно, по-перше, не потрібно стояти в черзі довго. Користуюся давно, ще зі студентських часів", – розповіла Світлана Ярмола, мешканка Києва.

Жетони залишилися в обігу метро тільки в пострадянських країнах. У Європі та США давно діють одноразові квитки або талони. Наприклад, квиток на брюссельську підземку коштує два євро десять центів. Він дійсний одну годину, причому за цей час у ній також можна проїхатися на трамваї або автобусі

В американській столиці метро – популярний вид транспорту. У години пік до потягів шикуються черги. Потрапити в вашингтонська метро можна за допомогою спеціальної картки. День поїздок коштує майже п'ятнадцять доларів, тому місцеві платять за кожне подорож окремо. Наприклад, поїздка з одного кінця в інший обійдеться в 7-8 доларів

У Києві від жетонів будуть відмовлятися поступово, протягом року. Для власників карток вже обладнали спеціальні турнікети. "Якщо у вас є платіжна картка з "пей-пас" – на картці такий значок, як вай-фай, – то ви можете на жовтому турнікеті оплатити собі поїздку за чотири гривні і не стояти в черзі. Також ми плануємо дати можливість пасажиру поповнювати картку метро через Інтернет або в терміналах за допомогою банківської карти", – розповіла про плани підземки Наталія Макогон, радник начальника КП "Київський метрополітен".

А ті, хто користується метро рідко – можуть придбати картку і поповнити її на бажану кількість поїздок. Після використання картку можна буде повернути в касу, де вам віддадуть її заставну ціну – дванадцять гривень.

Поступово в столичній підземці зникнуть і каси. Їх замінять інформаційні центри, де пасажирам будуть допомагати в усіх питаннях з оплатою проїзду і використанням безконтактних карток.

Цю та інші новини ви можете подивитися у випуску інформаційної програми "События" на каналі "Україна".

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " У метро – без жетонів: як в Києві переходять на нову систему оплати проїзду". Інші Новини транспорту Києва дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.