Зробити стартовою
26,19
29,84
РУС

У столичному транспорті з'явиться "Пасажирський контроль"

Зворотній зв'язок дозволить поліпшити якість обслуговування пасажирів – "Київпастранс"

Пасажирів попросять оцінити столичний транспорт за кількома критеріями
Пасажирів попросять оцінити столичний транспорт за кількома критеріями. Фото: Анастасія Іскрицька

У квітні в КП "Київпастранс" стартує корисний проект. Пасажирів попросять оцінити столичний транспорт за кількома критеріями: чистота в середині автобуса, тролейбуса чи трамвая, зовнішній вигляд транспортного засобу, ввічливість водія і кондуктора, технічний стан транспортного засобу. Можна буде також повідомити про те, чи виданий квиток, і поскаржитися на некоректну поведінку водія (наприклад, порушив ПДР, курив тощо).

Для зручності кожному з порушень буде присвоєна буква латинського алфавіту. "В кожній одиниці транспорту плануємо повісити інформаційні постери. Повідомляти свою думку можна буде за допомогою смс, на електронну пошту або на гарячу лінію, вказавши номер рухомої одиниці, номер маршруту та дату", – кажуть у "Київпастрансі".

На підприємстві сподіваються, що такий зворотний зв'язок дозволить набагато поліпшити якість обслуговування пасажирів.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " У столичному транспорті з'явиться "Пасажирський контроль"". Інші Новини транспорту Києва дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Наталя Мамчур

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь