У квітні в КП "Київпастранс" стартує корисний проект. Пасажирів попросять оцінити столичний транспорт за кількома критеріями: чистота в середині автобуса, тролейбуса чи трамвая, зовнішній вигляд транспортного засобу, ввічливість водія і кондуктора, технічний стан транспортного засобу. Можна буде також повідомити про те, чи виданий квиток, і поскаржитися на некоректну поведінку водія (наприклад, порушив ПДР, курив тощо).
Для зручності кожному з порушень буде присвоєна буква латинського алфавіту. "В кожній одиниці транспорту плануємо повісити інформаційні постери. Повідомляти свою думку можна буде за допомогою смс, на електронну пошту або на гарячу лінію, вказавши номер рухомої одиниці, номер маршруту та дату", – кажуть у "Київпастрансі".
На підприємстві сподіваються, що такий зворотний зв'язок дозволить набагато поліпшити якість обслуговування пасажирів.