Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь
Зробити стартовою
26,98
30,46
РУС

"Вічний" ремонт швидкісної лінії трамвая на Борщагівку: як оновлюють станції і що думають люди

Нова станція "Вацлава Гавела" виглядає сучасною, але є питання

Фото: Сергiй Ревера
"Вічний" ремонт швидкісної лінії трамвая на Борщагівку: як оновлюють станції і що думають люди //smm.ollcdn.net/i/image_610x343/media/image/5c5/31e/b3d/5c531eb3d295f.jpg //smm.ollcdn.net/i/image_150x100/media/image/5c5/31e/b3d/5c531eb3d295f.jpg Транспорт Нова станція «Вацлава Гавела» виглядає сучасною, але є питання

У Києві кардинально оновили станцію "Вацлава Гавела" на Борщагівській лінії швидкісного трамвая. Її вже "проінспектували" столичні чиновники і звичайні кияни. Перші залишилися задоволені капремонтом, а другі – не дуже. "Сегодня" дізналася, що ще ремонтуватимуть.

Минулого тижня розглядати відремонтовану станцію "Вацлава Гавела" приїжджав мер Віталій Кличко, його заступники Дмитро Давтян і В'ячеслав Непоп, глава "Київпастрансу" Дмитро Левченко та інші.

"Станція виглядає по-європейськи: ми бачимо сучасне освітлення, зручну і безпечну платформу для пасажирів, гарне оформлення", – розхвалив Кличко.

А в "Київпастрансі" перерахували, що було зроблено: повна заміна систем електропостачання, розбитого скла навісів над платформами і повна обробка металоконструкцій, заміна покриття ФЕМ на платформах, відновлення підлоги і стелі в вестибюлях, заміна всіх вхідних груп, ремонт підземних переходів, облаштування декоративного підсвічування.

Нова станція. "Вацлава Гавела" оформлена в зелених тонах Фото: facebook.com/groups/kyivtransportfans С.Гринкевич

Кияни кажуть, що візуально все красиво, але є недоліки. Наприклад, з доступністю для маломобільних груп населення.

"Щоб потрапити до трамваїв, доведеться спочатку спуститися під землю, купити квиток, а потім піднятися наверх, до зупинки. Ні ліфтів, ні підйомників тут немає. За доступність відповідає жалюгідна подоба пандуса – металеві рейки. Людина на візку не зможе потрапити туди, а батькові з дитиною в колясці доведеться попітніти. Тротуари навколо станції встелили плиткою. Неозброєним оком видно, що це зроблено криво, в деяких місцях тротуар більше нагадує хвилясту річку. Тактильної плитки дуже багато, при цьому її немає перед пішохідним переходом. Людей з порушенням зору нічого не попередить про вихід на дорогу. Перехід обклеєний плівкою, яка вже відклеюється", – вказує на недоліки житель столиці Олег Рівтін.

Недолік. Пандуси незручні для пасажирів з інвалідністю.. Фото: facebook.com/oleg.rivtin

Звертають люди увагу і на те, що зникли зі станції автоматичні підйомники для людей з інвалідністю, які тут були до ремонту (в травні 2018 року "Сегодня" писала, що їх спалили вандали, але конструкції обіцяли замінити). Також жителі кажуть, що підсвічування на підлозі станції після від'їзду чиновників згасло. Чи будуть враховані претензії, поки неясно.

У бюджеті Києва на 2019 рік знову фігурують великі суми на реконструкцію станцій швидкісного трамвая: 20 млн грн – на "Гарматна", 12 млн грн – на "Польову", 16 млн – на "Політехнічну", 8 млн – на "Площа Перемоги". Це теж дивує. Наприклад, на "Польовій" і "Політехнічній" масштабні ремонти проходили в 2017 році. Тут поміняли навіси, плитку на стінах, освітлення, навігацію і встановили підйомники. Ці станції першими оформили в новому дизайні: "Політехнічну" в червоних тонах, а "Польову" – в синіх.

У "Київпастрансі" на це кажуть: "Раніше виконані роботи проводилися як поточний ремонт. Поточний ремонт і часткове фінансування не дає можливості виконати всі необхідні монтажно-будівельні роботи для безпечного функціонування станцій. Основні види робіт, які планується виконати, – гідроізоляція станцій, підключення до інженерних мереж, перепланування приміщень під потреби пасажирів і експлуатаційних служб, облаштування пожежно-охоронної сигналізації, поліпшення умов для пересування маломобільних груп, заміна архітектурних рішень, облаштування відеоспостереження і бездротових точок доступу до інтернет".

Без кінцевої станції

Уже кілька місяців не курсує трамвай за маршрутом №3 на Борщагівській швидкісній лінії, через що тисячі пасажирів щодня відчувають незручності. Він, нагадаємо, їздив від ст. "Старовокзальна" до ст. "Кільцева дорога", але був закритий у жовтні 2018 року у зв'язку з "реконструкцією трамвайних колій". Замість нього запустили автобус Т3, але він їздить тільки від Кільцевої до вул. Гната Юри, так що пасажирам доводиться робити додаткову пересадку і додатково оплачувати проїзд, якщо немає проїзного.

На місці станції "Кільцева дорога" не просто ремонтують шляхи, а зводять новий величезний торговельний центр. Будівлю самої станції і платформу просто знесли. Будівництво поки в самому розпалі, так що швидкого відновлення роботи маршруту чекати навряд чи варто.

Нагадаємо, в Києві в ніч на 22 травня на станції "Вацлава Гавела" Борщагівської лінії швидкісного трамвая стався акт вандалізму. Хулігани вже не вперше пошкодили підйомники для людей з інвалідністю, які були встановлені в рамках капітального ремонту швидкісної лінії. Поліція відкрила кримінальне провадження.

Раніше ми писали, що через два тижні після помпезного відкриття  відремонтованої зупинки швидкісного трамвая "Вулиця Генерала Потапова"  з її стін почала відвалюватися плитка.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини на наших сторінках Facebook, Twitter, Telegram

Ви зараз переглядаєте новину " "Вічний" ремонт швидкісної лінії трамвая на Борщагівку: як оновлюють станції і що думають люди". Інші Новини транспорту Києва дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Наталя Мамчур

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автору?
Повідомлення повинно містити не більше 250 символів
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.
Загрузка...