Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Жетони проти карток: які методи оплати популярні в київському метро

13 липня 2017, 15:37

У підземці розповіли про подальші плани і нововведення

В метро будуть закривати каси, але без роботи ніхто не залишиться

В метро будуть закривати каси, але без роботи ніхто не залишиться / Фото: Олександр Яремчук

За півроку в київській підземці стали набагато частіше користуватися картками для оплати проїзду і рідше – жетонами. В середньому, жетони купують в 40% поїздок, повідомила радник голови столичного метрополітену Наталія Макогон.

"Єдиною станцією, де пасажири до цих пір вважають за краще жетони, залишилася "Вокзальна" (з 9,6 мільйона пасажирів 5,1 мільйона стояли за жетоном). Центральні станції фактично перейшли на картку. Наприклад, "Золоті ворота" або "Поштова площа" тільки 1 з 3 пасажирів – з жетоном, "Льва Толстого" – 1 з 4", – повідомила вона на своїй сторінці в Facebook.

При цьому вона уточнила, що на "Політехнічному інституті" залишилося 38% пасажирів, які купують жетон (2,048 млн осіб за півроку), на "Контрактовій площі" – 35% (2,6 мільйона пасажирів за 6 місяців).

Реклама

Також Наталія Макогон повідомила про подальшу долю жетонів. Нагадаємо, їх в майбутньому мають намір вивести з обігу. "Жетон планомірно виводимо до кінця 2017 і по максимуму перемикаємо пасажиропотік з жетона на автоматику. У касах залишаємо можливість придбати 1 жетон, як разову поїздку. При необхідності більше – в автоматах або картка на поїздки", – розповіла радник голови Київського метро.

А з 15 липня в підземці відкриються центри по роботі з пасажирами. Там буде стояти обладнання, де можна перевірити всі операції з проїзною карткою. "Це на станціях "Політехнічний інститут", "Майдан Незалежності", "Дорогожичі "і" Дарниця" (новий вихід)", – уточнила Наталія Макогон.

В тренді
Голова Київської ОДА про свою відставку: Причина є

Крім того, після повного переходу на новий тариф в метро будуть планомірно переводити станції в повністю автоматизований режим роботи без каси. "Випереджаючи питання, у нас є більше 300 вакансій, без роботи ніхто не залишиться. Навпаки запрошуємо працювати в метро", – підсумувала радник голови столичної підземки.

Нагадаємо, з 15 липня в Київському метрополітені подорожчає проїзд. Зараз вартість разової поїздки становить 4 гривні, а з суботи – 5 гривень.

Всі подробиці в спецтемі Метро у Києві

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...
загрузка...