Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Жителів Борщагівки у Києві чекає новий транспортний колапс: фото

5 липня, 08:57

Василий Михальчук

Влада намітила капремонт Борщагівської вулиці довжиною 3,6 км

/ Фото: Олександр Яремчук, "Сегодня"

Реклама

Жителів Борщагівки і Відрадного, якихзалишили без швидкісного трамвая через ремонт шляхопроводу на перетині проспектів Комарова і Леся Курбаса, незабаром очікує новий транспортний колапс. Влада намітила капремонт Борщагівської вулиці довжиною 3,6 км.

БОРЩАГІВСЬКА. Стан вулиці, дійсно, жахливий. У багатьох місцях прямо посеред дороги ями глибиною до півметра, а підземні переходи не ремонтували десятки років.

"Перехід біля Індустріального мосту погано освітлений, асфальт розбитий, а в місцях, де були чавунні зливові решітки, лежать дерев'яні бруски", – скаржиться киянка Наталія Лазебна.

Не кращий і стан Індустріального шляхопроводу, в деяких його місцях обсипаються шматки бетону.

Плани відремонтувати Борщагівську з'явилися ще в минулому році. А у червні цього року КК "Київавтодор" провела тендер на 649 млн грн на виконання капремонту. За ці гроші замінять дорожнє полотно, поставлять нові люки і ливневки, побудують велодоріжки, а тротуари викладуть плиткою. На вулиці облаштують 9 нових зупинок для міськтранспорту і ... відремонтують Індустріальний міст. У департаменті транспортної інфраструктури КМДА нам уточнили, що роботи почнуться вже у серпні, а закінчаться в наступному році. Поки точно невідомо, де саме стартує ремонт. Обмежувати рух і на вулиці, і на мосту теж, на жаль, будуть, але за якою схемою – поки не знають. 

Місцеві жителі майже в розпачі: як тільки почався ремонт на Борщагівському шляхопроводі, їх поїздки на роботу перетворилися на справжні тортури через нескінченні затори. А ремонт тут триватиме ще півтора року.

"Якщо почнуть ремонт і на Борщагівській вулиці, нам доведеться ходити пішки. Транспорт просто зупиниться", – каже місцевий житель Олег Дубовик.

ЕКСПЕРТИ. Після закриття маршрутів швидкісного трамвая №1 і №3, жителям Борщагівки запропонували альтернативні автобуси-дублери №3-Т (від Кільцевої дороги до вокзалу) і №4 (від Михайлівської Борщагівки до вокзалу) і безкоштовний трамвай №2 (від Академіка Корольова до станції "Ромена Роллана"). Правда, з 1 липня за проїзд у трамваї №2 стали брати гроші. Люди скаржаться і на автобуси.

"Трамвай №2 ходить виключно по Борщагівці та в центр не їде, а автобуси №3 і №4 завжди забиті, ходять погано через затори на Борщагівському мосту, і потрапити в них в годину пік нереально", – обурюється житель мікрорайону Анатолій Трухов.

Коли почнуть ремонт вулиці і мости, швидкісний, схоже, ходити ще не буде: в "Київпастрансі" обіцяють повернути трамваї тільки до 30 вересня.

Експерти вважають закриття швидкісного в таких умовах і додавання ремонту на Борщагівській і Індустріальному, м'яко кажучи, нелогічним.

"Можна було перекласти шляхи на проїжджу частину і так забезпечити рух з Борщагівки до центру, оскільки трамваї перевозять більше пасажирів, ніж автобуси і не залежать від заторів, – пояснив "Сьогодні" Олександр Кава, експерт з транспорту. – Ремонт Борщагівської вулиці за нинішнім графіком руху збільшить час проїзду в центр міста: якщо зараз через ремонт мосту він становить годину, то при ремонті вулиці збільшиться до двох годин". 

Нагадаємо, Борщагівський шляхопровід капітально не ремонтувався з 1965 року і перебував в аварійному стані. Раніше ми показували фото шляхопроводу, який перетворився на решето. Ми писали, що в зв'язку з ремонтом шляхопроводу з 22 червня були закриті популярні маршрути швидкісного трамвая №1 і №3, а "двійка" почала курсувати від проспекту Корольова до станції "Ромена Ролана".

Також у Києві вже кілька місяців тривають роботизі знесення і зведення нового Шулявського шляхопроводу. Новини "Сьогодні" повідомляли, що раніше на майданчику почали збирати першу пролітну металеву конструкцію шляхопроводу довжиною в 20-25 метрів. З таких прольотів до кінця року обіцяють зібрати міст. Роботи зі збирання конструкції прольоту поки тривають. Пізніше за допомогою крана її встановлять на готові опори мосту.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Loading...