I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

5 прийомів реклами, які змушують нас купувати

Один з найстаріших рекламних прийомів, який працюватиме завжди: переконати покупця, що продукт зробить його привабливим, здоровим і багатим

Хороший маркетолог повинен розбиратися в психології мотивації та емоцій, інакше йому ні за що не продати свій товар споживачеві, втомленому від нескінченних потоків реклами. Однак є прийоми, які беззастережно діють на кожного з нас, примушуючи раз за разом тягнутися за гаманцем, пише likar.info.

1. Співчуття

Реклама

Немає ніякої необхідності перераховувати реальні характеристики товару і пояснювати його переваги. Все, що потрібно – закинути емоційну вудку, на яку клюнуть покупці, що співчувають. Розпізнати таку рекламу нескладно: сумна музика, пронизливий текст, яскрава розв'язка, і ми вже протягуємо продавцю свої гроші, витираючи скупу сльозу.

2. Відвертість

Відвертість у рекламі дивує і бентежить споживачів, які звикли до лестощів, яскравих картинок і погано прихованих закликів вибрати саме цей продукт прямо тут і зараз. Маркетологи нарешті відчули нашу втому і обережно відкрили глянсову фіранку, показуючи людей такими, якими вони є насправді.

Реклама

3. Думки експертів

Поганий приклад використання думки експертів у рекламі – всілякі "асоціації стоматологів", де погані актори з білосніжними зубами натужно натирають курячі яйця зубною пастою і кусають пружні зелені яблука. Схаменіться, у це вже давно ніхто не вірить. Набагато краще запросити на зйомки знаменитостей або реальних професіоналів своєї справи. Обійдеться дорожче, але ефект запам'ятається надовго.

4. Ілюзія успіху

Реклама

Один з найстаріших рекламних прийомів, який працюватиме завжди: переконати покупця, що продукт зробить його привабливим, здоровим і багатим. На цих стовпах тримається весь рекламний бізнес, і ще у 18 столітті пивовар, який розпродавав своє майно на аукціоні, сказав: "Ми зібралися тут не для того, щоб продати чани та котли, а щоб показати людям, що вони з їхньою допомогою швидко розбагатіють".

5. Гумор

Хороший жарт буде доречним навіть у найбільш безнадійній ситуації. Людям подобається сміятися, це знімає напругу і створює ілюзію довіри між покупцем і продавцем. На жаль (або на щастя), почуття гумору є далеко не у кожного маркетолога, бо по-справжньому весела реклама запам'ятовується надовго.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти