Неякісні послуги в салонах краси: юрист розповів, як отримати компенсацію

1 Вересня 2017, 12:19

Споживач має право в деяких випадках вимагати зменшення ціни за надані послуги


Невдала стрижка, поганий манікюр або процедура, яку не замовляли – іноді результат роботи майстра в салоні краси може не порадувати, а розчарувати.

"Відповідно до закону про захист прав споживачів, особа має право вимагати усунення недоліків або зменшення ціни послуг, що надаються, або щоб дані послуги були надані їй з самого початку і виправлені недоліки, які є", – розповів юрист Анатолій Шестаков.

Коли за послугу можна не платити і які права має адміністрація, якщо клієнт просто хитрує – розбиралися журналісти "Сегодня".

Ви зараз переглядаєте новину "Неякісні послуги в салонах краси: юрист розповів, як отримати компенсацію". Інші Покупки дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

"Сегодня"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...