У Лос-Анджелесі культовий дизайнер Ілма Гор створила унітаз з дизайнерських сумочок Louis Vuitton і чистого золота. Творіння перед продажем виставили на огляд поціновувачам моди в будинку онлайн-ритейлера Tradesy. Сам будинок моди Louis Vuitton не має відношення до створення твору мистецтва.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Як пише Daily Mail, люксовий предмет домашнього вжитку зроблений з 24 фірмових сумок і клатчів. Одна така сумка коштує 15 тисяч доларів, клатч – 3 тисячі доларів. Унітаз виставляють на продаж за 100 тисяч доларів, хоча його собівартість не перевищує 75 тисяч доларів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Нагадаємо, Interbrand опублікував рейтинг найкращих світових брендівBest Global Brands 2017. У цьому списку культовий французький модний будинок Louis Vuitton розташувався на 19 позиції, пропустивши вперед технологічних магнатів – лідерами рейтингу стали Apple, Google і Microsoft.
Також ми писали, що французький Будинок моди Louis Vuitton представив перші кадри з рекламного кампейнанової лімітованої колекції аксесуарів, створеної американським художником Джеффом Кунсом. Нову рекламну кампанію лінії сумок очолила амбасадор бренду, відома шведська акторка Алісія Вікандер. Разом з художником Джеффом Кунсом актриса позувала на тлі сюрреалістичних пейзажів з сумками, на яких зображені репродукції картин великих художників.