Вчені навчилися виявляти рак підшлункової залози на ранніх стадіях

17 Липня 2017, 15:42

Вивчивши 746 зразків, дослідники прийшли до висновку, що найкращий кандидат в біомаркери для ранньої діагностики – білок тромбоспондин-2

<p style="text-align: justify;">Вчені. Фото: pixabay</p>
Вчені. Фото: pixabay

Американські вчені знайшли біомаркер, який дозволяє виявити рак підшлункової залози на ранніх стадіях.

Відповідне дослідження було опубліковане в журналі Science Translational Medicine.

Зазначається, що виявити необхідні біомаркери вдалося за допомогою моделі, розробленої одним з авторів в 2013 році. Спочатку вчені створили клітинну лінію на основі клітин пацієнта з панкреатичною проточною аденокарциномою. Потім перепрограмували ракові клітини на пізній стадії розвитку в стовбурові, що дозволило потім заново запустити процес розвитку раку і з'ясувати, які біомаркери відповідають ранній стадії захворювання.

Вивчивши 746 зразків, дослідники дійшли висновку про те, що найкращий кандидат в біомаркери для ранньої діагностики – білок тромбоспондин-2 (THBS2). Вчені розраховують, що разом з контролем вмісту в крові білка CA19-9, відомого біомаркера пізніх стадій раку підшлункової залози, буде можливо ефективно діагностувати рак підшлункової залози на будь-якій з стадій. Також THBS2 дозволить відрізнити рак підшлункової залози від інших видів раку, вважають вони.

Ви зараз переглядаєте новину "Вчені навчилися виявляти рак підшлункової залози на ранніх стадіях". Інші Новини медицини дивіться в блоці "Останні новини"