Вчені розвіяли головний міф про грип

Грип – набагато більш серйозне і небезпечне у своїх наслідках для організму захворювання, і дорослі люди хворіють на грип досить рідко, стверджують медики

Незважаючи на часті застереження медиків про високий ризик зараження грипом, нове наукове дослідження стверджує: це захворювання не так небезпечно, як ним лякають. Його автори, дослідники з Імперського коледжу Лондона, заявили, що люди схильні зловживати словом "грип", в реальності їм не хворіючи, повідомляє "Ортодокс".

"Наступного разу, коли ви скажете, що знову хворієте грипом, не дивуйтеся, якщо ваш начальник не повірить вам", – саркастично висловилися з цього приводу лондонські вчені.

Їхня думка підкріплена результатами нещодавно проведеного дослідження, яке показало, що хворі часто вважають грипом простудні віруси, які дійсно можуть мати грипоподібні симптоми.

Однак грип – набагато більш серйозне і небезпечне у своїх наслідках для організму захворювання, і дорослі люди хворіють на грип досить рідко, стверджують медики.

Взявши зразки крові у 151 людини, вчені протестували містяться в них антитіла у ставленні до дев'яти штамів грипу, які були поширені в різні періоди протягом 30 років. За допомогою цих тестів фахівці могли оцінити, скільки разів випробовувані заражалися вірусом грипу.

У результаті дослідники прийшли до твердження, що найбільш вразливою до грипу аудиторією є (як неважко припустити) діти. Заражаемость вірусом в цій групі склала приблизно один раз на два роки, причому найбільш схильними інфікуванню виявилися діти молодшого віку.

"Вони хворіють на грип найчастіше, тому що вони часто входять у фізичний контакт зі своїми друзями, не миють руки так само, як дорослі, і не прикривають рот при кашлі. Дуже маленькі діти також можуть бути більш уразливими для грипу, тому що вони до дотепер не виробили імунітет до різних штамів грипу", – пояснили автори роботи.

Що стосується дорослих, то розрахунки медиків показали, що в середньому доросла людина хворіє на грип всього лише два рази кожні десять років. При цьому вчені заявили: "Наше дослідження не виявило жодних доказів того, що чоловіки хворіють на грип частіше, ніж жінки".

Нагадаємо, одна з поширених гіпотез свідчить, що чоловіки схильні до застуд і грипу в більшій мірі, ніж жінки і гірше переносять ці хвороби через специфічні відмінностей в гормональних системах організму.