Мілленіали, так зване покоління Y, що народилися після 1981 року, вважають за краще косплей (люблять переодягатися в костюми відомих персонажів), жінки частіше за все цікавляться лесбі-відео, а на перегляд кіно з рудими відвідувачі витрачають в середньому 6,5 хвилин замість традиційних 11-ти.
Про це повідомив найбільший в світі сайт для дорослих PornHub після того, як проаналізував свій десятирічний досвід і розповів про головні звички та вподобання відвідувачів ресурсу, передає New York Magazine.
Найпопулярніше час для перегляду еротики – опівночі. Трафік сайту в середньому на 17% знижується в День святого Валентина, переважно ввечері, а в переддень Різдва він падає на 45%. Однак рано вранці Різдва відвідуваність сайту різко зростає (на 34%).
Крім того, PornHub встановив, що на переваги людей впливають поточні події і тренди. Так, в 2012 році під час буму йоги виріс попит на йога-еротика. Після смерті Фіделя Кастро збільшився інтерес до відео про кубинських служниць.
Після того як було оголошено про перемогу Дональда Трампа на президентських виборах в США, трафік PornHub виріс на 10%. А коли в січні ЗМІ розповіли про оргії, нібито влаштовані Трампом в готелі "Рітц Карлтон", в процесі якої практикувався сексуальний акт з сечовипусканням, на 289% збільшилися пошуки за запитом "золотий дощ".
New York Magazine, що присвятив номер дослідженню PornHub, назвав його "звітами Кінсі нашого часу". В середині XX століття біолог, зоолог і ентомолог, засновник Інституту дослідження сексу Альфред Кінсі випустив дві монографії про сексуальну поведінку людини – "Сексуальна поведінка самця людини" і "Сексуальна поведінка самки людини", які і прийнято назвати "звітами Кінсі".