Еротична реклама будинку за 100 млн доларів: голі моделі, шампанське і золотий Rolls-Royce

8 Травня 2017, 05:47

Ролик присвячений господині будинку, яка лежить в окулярах віртуальної реальності, плаває в басейні і вечеряє


<div id="gt-res-content"> <div id="gt-res-dir-ctr" class="trans-verified-button-small" dir="ltr"><span id="result_box" lang="uk"><span>Будівлю</span> <span>Opus</span> <span>побудував</span> <span>Найл</span> <span>Найамі</span><span>.</span> <span>Фото<

<div id="gt-res-content"> <div id="gt-res-dir-ctr" class="trans-verified-button-small" dir="ltr"><span id="result_box" lang="uk"><span>Будівлю</span> <span>Opus</span> <span>побудував</span> <span>Найл</span> <span>Найамі</span><span>.</span> <span>Фото<

<div id="gt-res-content"> <div id="gt-res-dir-ctr" class="trans-verified-button-small" dir="ltr"><span id="result_box" lang="uk"><span>Будівлю</span> <span>Opus</span> <span>побудував</span> <span>Найл</span> <span>Найамі</span><span>.</span> <span>Фото<

<div id="gt-res-content"> <div id="gt-res-dir-ctr" class="trans-verified-button-small" dir="ltr"><span id="result_box" lang="uk"><span>Будівлю</span> <span>Opus</span> <span>побудував</span> <span>Найл</span> <span>Найамі</span><span>.</span> <span>Фото<

<div id="gt-res-content"> <div id="gt-res-dir-ctr" class="trans-verified-button-small" dir="ltr"><span id="result_box" lang="uk"><span>Будівлю</span> <span>Opus</span> <span>побудував</span> <span>Найл</span> <span>Найамі</span><span>.</span> <span>Фото<

<div id="gt-res-content"> <div id="gt-res-dir-ctr" class="trans-verified-button-small" dir="ltr"><span id="result_box" lang="uk"><span>Будівлю</span> <span>Opus</span> <span>побудував</span> <span>Найл</span> <span>Найамі</span><span>.</span> <span>Фото<

На каналі Drew Fenton в Vimeo опублікували трейлер для будинку Opus, який вважається найдорожчим будинком у місті Беверлі-Хіллз. Елітна споруда площею дві тисячі квадратних метрів коштує 100 мільйонів доларів. У будинку є сім спалень, одинадцять ванних кімнат, унікальний льох для 170 пляшок шампанського, шестиметровий водоспад, домашній кінотеатр на 15 персон, а до складу інтер'єру входять оригінали картин Енді Ворхола і Дем'єна Херста.

Ролик присвячений господині будинку, яка лежить в окулярах віртуальної реальності, плаває в басейні і вечеряє. Все відео її супроводжують напівголі моделі, чиї тіла пофарбовані в золотий колір, що виступають в ролі прислуги
, – передає TJ. В перервах між основним сюжетом демонструються різні кімнати будинку, сліпа служниця, яка працює барменом, і гараж-музей з золотими Rolls-Royce Dawn і Lamborghini Aventador.

Відео закінчується тим, що господиню будинку перефарбовують в золотий колір і надягають їй корону на голову. Разом з прислугою вона п'є шампанське Louis Roederer за 250 доларів.

OPUS Green Band from Drew Fenton on Vimeo.

Будівлю Opus побудував Найл Найамі (Nile Niami), який раніше був продюсером низькобюджетних голлівудських фільмів. Девелопер взяв участь в розробці кожного елемента відео. Як розповів представник Найамі Олександр Алі (Alexander Ali), основна концепція відео - "Клеопатра нашого часу", а трейлер вдає із себе "високе мистецтво". За словами Алі, зйомки зайняли у команди 17 годин.
"Ми орієнтувалися на Девіда Лінча і його "Твін Пікс". Але ви можете розуміти його [трейлер], як хочете", - зазначив представник Найамі - Олександр Алі.

Сам Найамі заявив, що за допомогою подібного трейлера хотів показати "принадність і сексуальність" будівлі в нічний час. "Як тільки ніч приходить в Opus, в будинку з'являється неймовірно приваблива і сексуальна атмосфера, яку обов'язково потрібно було зняти. Я постійно говорив режисерові: "Давай похмуріше ... давай сексуальніше ... "і був вражений результатами - жінкою, яка трансформувалася і перетворилася завдяки красі Opus, - каже Найл Найамі.

Журналісти видання про нерухомість The Real Deal засумнівалися в тому, що за допомогою подібної еротичної реклами продаж будинку прискориться. Експерти відзначили, що в відео не скрізь простежується сюжет, ідеї в ньому "притягнуті за вуха", а сама власність "стає привабливою, тільки коли актриси виходять з кадру". У випадку з компанією The Agency's Billy Rose, як зазначили у виданні, еротична реклама допомогла продати будинок площею 557 квадратних метрів, але не раніше ніж через 9 місяців після публікації ролика.

Ви зараз переглядаєте новину "Еротична реклама будинку за 100 млн доларів: голі моделі, шампанське і золотий Rolls-Royce". Інші Незвичайні новини дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...