Марка Dove опинилася в центрі скандалу після реклами гелю для душу, в якій чорношкіра дівчина знімає футболку і перетворюється на світлошкіру. Провокаційні фото були розміщені на офіційній сторінці компанії в Facebook.
Першою на їх расистський підтекст звернула увагу візажист під ніком Naythemua. Вона порахувала, що таким чином компанія Dove продемонструвала справжнє ставлення до темношкірих в США.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Після шквалу критики знімки були видалені. Вибачення Dove принесла в своєму офіційному акаунті в Twitter.
Фото: Фото: facebook.com/DoveUS
"Сенс картинки, яку ми розмістили в Facebook, – в однаковому ставленні до жінок зі шкірою різного кольору, але його сприйняли неправильно. Нам дуже шкода, якщо це когось образило", – написали представники фірми.
Фото: facebook.com/DoveUS
Однак більшість передплатників не повірили в щирість компанії. Дехто зазначив, що подібна реклама вже існувала в минулому, коли расизм в США вважався нормальним явищем.
"Дорога фірма Dove, запевняю вас, у нас, кольорових жінок, є справжня шкіра з кольором, а не засмага, яку ви можете змити. Спасибі", – гостро прокоментувала одна користувачка.
Нагадаємо, дизайнера Машу Реву звинуватили в расизмі.