Пасажири назвали головні причини невдоволення авіакомпаніями

10 Жовтня 2017, 17:36

У список увійшли переноси вильотів, технічні несправності та невиразна вимова пілотів

<p style="text-align: justify;">Невиразна вимова пілотів дратує пасажирів Фото: 4045 / Freepik</p>
Невиразна вимова пілотів дратує пасажирів Фото: 4045 / Freepik

Однією з головних причин невдоволення мандрівників авіакомпаніями є невиразна вимова пілотів. Як повідомляється в дослідженні компанії "Туту.ру", повідомлення капітана повітряного судна мають для пасажирів велике значення.

Також туристи поскаржилися на погану англійську і відсутність комунікації з пасажирами з боку пілотів. При цьому мандрівникам подобається, коли капітан лайнера розповідає про щось цікаве і жартує. Відзначається, що це може навіть компенсувати негатив від затримок рейсів.

До переносу вильотів через погану погоду або технічних несправностей пасажири ставляться з розумінням, особливо якщо авіакомпанія вчасно надає воду, харчування і проживання в готелі. Однак відсутність інформації з боку перевізника нервує мандрівників. Відзначається, що в такому випадку пасажири погрожують більше не бронювати квитки на рейси авіакомпаній.

На початку жовтня повідомлялося, що найкращою європейською авіакомпанією стала Turkish Airlines. Кращою в номінації "бізнес-клас" названа авіакомпанія "Аерофлот", нагороди за економічний і перший клас отримала Lufthansa.

Нагадаємо, авіакомпанія МАУ відкриє другий маршрут в Китай.

Ви зараз переглядаєте новину "Пасажири назвали головні причини невдоволення авіакомпаніями". Інші Новини туризму дивіться в блоці "Останні новини"

Джерело:

Lenta.ru

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...