I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Як організувати власний майстер-клас чи тренінг

Експерти розкривають правила хорошого організатора: давати знання і не допускати почуття даремно витрачених грошей

Сьогодні дуже популярні стали різні майстер-класи, тренінги, читання лекцій і т. д. І кожен, хто вміє щось робити добре, може на цьому заробити, провівши разовий майстер-клас, а в деяких випадках навіть "запустити" навчання на постійній основі. При цьому фахівці Наталя Паденова і Олександра Батищева, які самі успішно організовують подібні заходи і ведуть їх, стверджують, що на кожного вчителя знайдуться учні. Фахівці розповіли, як організувати захід так, щоб отримати позитивні відгуки і не сидіти в порожній аудиторії. Головне для новоспеченого тренера, за їхніми словами, – це поставити собі питання: чому він готовий навчити тих, хто прийшов, і чи достатньо глибоко він сам знає матеріал? Якщо є сумніви, чи, припустимо, немає бажання розкривати всі свої таємниці з якою-небудь авторською методикою, розробці або ноу-хау, щоб не плодити конкурентів, то від проведення такого навчання краще відмовитися. Ну а якщо таких побоювань немає, можна приступати до організації заходу.

ЩО ВИ МОЖЕТЕ ДАТИ УЧНЯМ?

Реклама

Перш ніж оголосити, що ви будете організовувати тренінг/семінар/майстер-клас по якій-небудь темі, потрібно скласти так званий "хід уроку". "У ньому ви повинні розпланувати, що і скільки часу ви розповідаєте, як довго будуть виконувати завдання слухачі, – каже Олександра Батищева. – Бажано все розписати тезисно, щоб встигнути виконати все заплановане. При цьому різними кольорами потрібно виділити для себе, що можна опустити, якщо не вистачить часу, і те, що будете розповідати, якщо група спрацює швидко (раптом частину інформації вони вже знають або все швидко освоять). Тоді не виникне неприємна пауза, коли люди вам заплатили за навчання новому, а ви "язика проковтнули "і не можете придумати, що б ще розповісти".

Якщо побачите , що з інформацією перебір , можливо , з'явиться сенс розбити навчання на етапи . " Навіть якщо ви щиро хочете дати своїм учням максимум знань , подумайте : чи зможете ви зробити це за 1,5-2 години з нуля до найглибшого рівня , – каже Олександра . – Навряд чи . Тому подробіть тему . Тут також відіграє роль той факт , що дорослі сильніше переживають невдачі , а своє нерозуміння теми вони сприймуть саме як невдачу " .

Підготуйтеся до уроку , щоб уникнути незручного мовчання і незнання , що робити.

ДОКАЗИ.Подбайте про заготовки, які знадобляться в процесі роботи. Багатьом майстрам для цього потрібно самим зосередитися і зробити те, що буде на навчанні. "Якщо це тренінг, то напевно знадобляться маркери, стенд, блокноти і ручки, якщо майстер-клас з в'язання – спиці, нитки і т. д., – говорить Наталія Паденова. – Все це без: "Ой, скріпок у нас немає і серветок витерти руки теж", – організатор майстер-класу повинен надати учасникам. Сьогодні люди відвідують такі заходи, розраховуючи на зручність, знаючи, що дрібниці будуть включені в ціну. Якщо на навчанні передбачено використання дорогих матеріалів, які ви не можете забезпечити, то про цьому обов'язково треба попередити учасників. і все одно необхідно мати хоча б 1-2 в запасі, оскільки знайдуться ті, хто забуде і їм доведеться або залишити майстер-клас, або отримати неповноцінний урок. Якщо ви працюєте на довгострокову перспективу, є сенс закупити матеріали оптом або в інтернеті. Якщо ви працюєте з приватниками, то можете спробувати домовитися про часткове бартері: вони вам поступку, а ви їм – рекламу на своєму заході і т. д. Не прагніть до аудиторії в 50 осіб на першому ж занятті: вам буде складно, а люди відчують, що ви не справляєтеся.

Реклама

НАБІР СЛУХАЧІВ

Знайти вам учнів може спеціальний дозвільний центр (але це додаткові витрати, причому чималі), платна/безкоштовна реклама в соціальних мережах, або навіть "холодна реклама" – з роздачею листівок в місцях, де теоретично може бути ваша аудиторія (наприклад, біля дитячих садків, якщо майстер-клас для мам дошкільнят або маленьких дітей). "Я спочатку запускала платну рекламу в соцмережах, і це працювало. Але в підсумку я знайшла для себе інший варіант – співпраця з навчальним центром за трудовим договором, – каже Наталя. – Тут зважилося відразу і питання з комерційною діяльністю, і з її законністю, оскільки, "присусідитися" до такого центру, оплата заходів буде проводитися через касу центру. В іншому випадку вам потрібно буде оформлятися як підприємець, щоб в подальшому не мати проблем з податковою. Податкова служба навряд чи зацікавиться тими, хто проводить один майстер-клас в місяць, на який приходять п'ять осіб. Але якщо у вас в планах регулярні проведення заходів, то задуматися про оформлення діяльності потрібно".

new_image3_236

Реклама

Виберіть зручні для себе способи набрати аудиторію.

РОЗПОДІЛІТЬ ВИТРАТИ

Також потрібно подбати, де ви будете проводити майстер-клас. "Мій перший тренінг був у мене вдома, що заподіяло багато незручностей сім'ї, – каже Олександра Батищева. – Тим, хто прийшов також було, як потім з'ясувалося, некомфортно. Тому я рекомендую все ж підшукати місце для оренди (погодинно), яке буде обов'язково з вигідним розташуванням. Це може бути нейтральне приміщення в офісній будівлі, креативний простір (де оплата – за час перебування), кімната в тренінговому центрі (по домовленості) і навіть аудиторія в ДК". При оренді приміщення будьте уважні, якщо з вас вимагають аванс: укладайте договір, хоч в довільній формі, але у вас повинен залишитися документ, що підтверджує оплату. Якщо орендодавець не готовий вам дати розписку, уточніть чому: в деяких випадках це знак, що приміщення здається незаконно і ваш захід – під питанням.

ЦІНА ЗАНЯТТЯ.К оучери--початківці часто занижують вартість першого заняття або роблять його взагалі безкоштовним . З такою позицією не завжди згодні досвідчені організатори . " Так , такий інструмент для залучення аудиторії є : розрахунок на те , що спрацює сарафанне радіо і наступні слухачі заплатять гроші , – пояснює фахівець з проведення майстер – класів Наталія Паденова . – Але є ще одна версія : ви не повинні витрачати все зі своєї кишені . Встановити ціну потрібно , як мінімум щоб повернути витрачене на матеріали і оренду приміщення " .

new_image3_235

Аудиторія . Повинна бути затишною і вдало розташовуватися.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти