Як зрозуміти, що пора звільнятися: поради експертів

20 Березня 2017, 17:18

Витрачайте енергію на улюблені заняття, хобі, захоплення, поїздки. Це принесе вам задоволення, подарує позитивні емоції і, можливо, допоможе в побудові успішної кар'єри

<p style="text-align: justify;">Не витрачайте час на роботу, яка не приносить вам задоволення. Фото: pixabay</p>
Не витрачайте час на роботу, яка не приносить вам задоволення. Фото: pixabay

Коли робота, плітки колег і низька зарплата можуть і далі отруювати ваше життя, якщо ви самі не зрозумієте, що пора її міняти. Причому не звинувачувати в цьому державу, боса або тих же колег, а просто розібратися в своїх бажаннях і почати працювати над собою.

Кожен може знаходити у своїй роботі безліч "плюсів" і "мінусів". Бувають періоди абсолютного щастя і задоволення, а буває, коли все навпаки. Але як вчасно зрозуміти, що настала не "чорна" смуга в кар'єрі, а просто прийшов час приймати кардинальні рішення і шукати щось нове, щось краще, пише Міжнародний кадровий портал hh.ua.

Якщо ви не бачите нічого нового в своїх завданнях і не вчитеся новому.

Якою б не була причина, не дозволяйте собі зупинятися, намагайтеся рухатися в обраному напрямку. І якщо для цього потрібно поміняти місце роботи – робіть це не роздумуючи. Адже сидячи довго на одному і тому ж місці, виконуючи одні і ті ж доручення, ви втрачаєте можливість розвиватися як професіонал, рости і вдосконалювати навички.

Мотивація є важливою якістю вашої роботи.

Задумайтесь, якщо кожен раз, коли йдете на роботу, не розумієте, навіщо ви це робите. Все не так: офіс не влаштовує, з керівництвом не вдається знайти спільну мову, колектив не дружний, завдання набридли. У цьому випадку навіть гроші є слабким мотиватором, щоб займатися тим, що не до душі.

Не витрачайте час на роботу, яка не приносить вам задоволення, в якій ви не бачите нічого цікавого чи корисного для себе.

Важливим фактором є емоційний клімат в колективі.

Коли навколо одні плітки, конфлікти, суперечки і регулярно виникають скандали, це не може позитивно впливати на продуктивність роботи співробітників. Якщо ви відчуваєте, що навколо панує недружня атмосфера, а ви весь час перебуваєте в напруженні, не бійтеся змінити те коло спілкування, в якому вам необхідно перебувати кожен день по вісім годин. Пожалійте свою нервову систему і збережіть високі моральні принципи.

Часто роботодавець не готовий платити ті гроші, які співробітник заслуговує, перевиконуючи план і допомагаючи колегам в інших проектах.

Нерідко співробітник проявляє ініціативу, намагається вчасно виконувати свої завдання, бере додаткові завдання, не відмовляється від понаднормової роботи, але не може домогтися бажаного рівня оплати праці. Не витрачайте час і зусилля на роботу в тій компанії, де керівництво не хоче гідно оцінити вас. Шукайте те місце, де ви зможете не просто працювати багато, але і отримувати винагороду за переробку.

Життя – це не тільки робота, рішення ділових завдань або виконання KPI's.

Ще є сім'я, рідні, друзі, які потребують вас. Не забувайте приділяти час вашим рідним людям, будьте поруч з тими, кого любите, як можна більше, адже життя швидкоплинне. Витрачайте енергію на улюблені заняття, хобі, захоплення, поїздки. Це принесе вам задоволення, подарує позитивні емоції і, можливо, допоможе в побудові успішної кар'єри.

Все у ваших руках.

Як би там не було, ми самі несемо відповідальність за своє життя. Звичайно, можна звинувачувати державу за безробіття, несумлінного роботодавця – за важку працю і низьку зарплату, колег – за цькування і плітки, але... Якщо хочеться жити краще, потрібно вжити заходів і діяти, вийти із зони комфорту, перестати скаржитися і почати працювати над собою. Професіонал своєї справи, мотивовану, соціально активна людина, готовий вчиться і рости, ніколи надовго не залишиться "за бортом".

Ви зараз переглядаєте новину "Як зрозуміти, що пора звільнятися: поради експертів". Інші Робота в Україні дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Загрузка...
Загрузка...