I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Чому жінки в Україні бояться відкривати власний бізнес – дослідження

Головна складність, на думку опитаних, – це необхідність самостійно знаходити і залучати клієнтів

Українкам, як і іншим мешканкам Європи, не вистачає впевненості в своїх силах для створення власного бізнесу. Тільки 34% жінок в Європі і 24% в Україні вважають себе готовими до ведення підприємницької діяльності, тоді як відповідний середньосвітовий показник серед жінок – 41%.

Такі показники отримані в результаті Глобального дослідження Amway про підприємництво.

Реклама

Згідно з дослідженням, бажаючих займатися підприємництвом серед європейських жінок і українок також менше, ніж в середньому по світу (52%) – 43% і 32% відповідно.

При цьому жінки в Європі вважають, що через 5 років підприємництво з точки зору моделей трудової зайнятості гратиме зростаючу роль, а велика частина українок так і не змогли визначитися з тим, що чекає на підприємництво в майбутньому.

Індекс підприємницького настрою (Amway Entrepreneurial Spirit Index, AESI) – інтегрований показник, який був введений 2015 року і розраховується як сукупна оцінка за трьома параметрами, що впливають на намір людини почати свій бізнес, а саме: бажання вести свій бізнес, готовність займатися підприємництвом з точки зору потрібних знань і навичок і стійкість проти соціального тиску.

Реклама

З'ясувалося, що серед респонденток з Європи значення індексу нижче (41 пункт), ніж серед жінок у всьому світі (47 пунктів). Українки показали і зовсім низький результат – всього 29 пунктів.

Три складові інтегрованого показника AESI дозволяють зрозуміти причини такої розбіжності. Для жінок в Європі, і в Україні зокрема, можливість відкрити свою справу є менш привабливою (43% і 32% відповідно хотіли б зайнятися підприємництвом), ніж для жінок у всьому світі (52%).

Крім того, тільки 34% і 24% європейських і українських респонденток відповідно вважають, що мають достатні знання і досвід, щоб відкрити свій бізнес, порівняно з 41% в середньому в глобальному масштабі.

Реклама

Зокрема, головна складність, на думку опитаних, – це необхідність самостійно знаходити і залучати клієнтів: тільки 47% мешканок Європи і 31% українок почуваються при цьому комфортно.

Незважаючи на те, що бажання відкрити свою справу серед європейських жінок значно менше, ніж середньосвітове, респондентки з Європи і по всьому світу показали приблизно однаковий рівень стійкості до соціального тиску: 45% і 47% відповідно готові в питаннях відкриття бізнесу не піддаватися тиску і негативній думці з боку друзів або родичів.

.png_77

При цьому Україна за цим ж показником значно відстає – тільки 31% жінок продовжать рухатися по шляху підприємництва, навіть в разі відсутності підтримки з боку близьких.

Бачення майбутнього підприємництва неоднозначно

В рамках дослідження питання про роль підприємництва і самозайнятості як трудової моделі майбутнього показало цікаві результати. 35% жінок в Європі вважають, що самозайнятість відіграватиме важливішу роль протягом наступних п'яти років, при цьому оптимізм українок поміркованіший: такої ж думки дотримуються лише 22% респонденток. Ще 31% мешканок Європи і 28% українок впевнені, що роль підприємництва залишиться на поточному рівні, і тільки 23% і 13% респонденток з Європи і України відповідно думають, що вона знизиться.

При цьому варто звернути увагу, що значна частина опитаних українок взагалі не змогли визначитися з відповіддю – їх аж 37%, на відміну від жінок в Європі, де серед тих, хто не визначився, всього 11%.

"AGER наочно демонструє серйозне протиріччя в суспільстві: з одного боку, це оптимістичне бачення майбутнього підприємництва, а з іншого – недолік амбіцій і навичок, необхідних для досягнення успіху в бізнесі", – коментує Майкл Майснер, директор з корпоративних зв'язків Amway Europe.

За його словами, кожна європейська країна, міжнародні та локальні бізнес-організації та НДО мають забезпечити всім, незалежно від статі, віку і будь-яких інших соціально-демографічних характеристик, можливість працювати в тих умовах, які будуть для них комфортні.

"Для підприємництва це означає прищепити необхідні бізнес-навички, створити середовище, в якому підприємці зможуть розвиватися, робити помилки, вчитися і покращувати свій бізнес. Результати нашого дослідження показують, що наявних зусиль недостатньо", – підсумував Майкл Майснер.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти