Головна Сьогоднi

Аналітик розповів, чому "Хан Соло" провалився в прокаті

Фільм став одним з найбільш провальних фільмів

<p style="text-align: justify;">"Соло: Зоряні війни. Історії". Фото: YouTube</p>
"Соло: Зоряні війни. Історії". Фото: YouTube

Фільм "Соло: Зоряні війни. Історії", який показав найгірший результат з початку прокату, не може і зараз похвалитися великою витривалістю. Про це свідчать результати других вихідних.

Наприклад, в Північній Америці збори впали відразу на 65 відсотків в порівнянні з прем'єрним уїк-ендом і склали всього 29 мільйонів доларів. Це найгірші другі вихідні в історії франшизи "Зоряні війни". Світові збори картини досягли 264 мільйонів доларів, явно недостатньою навіть для окупності суми.

На другому місці фінішував фільм "Дедпул 2", що зібрав в американських кінотеатрах ще 23,3 мільйони доларів. У світовому прокаті збори екранізації коміксів Marvel наблизилися впритул до 600 мільйонів доларів. Третій рядок рейтингу зайняв дебютант – фільм "У владі стихії", що стартував з результатом 11,5 мільйонів доларів.

Варто зазначити, що вже навіть аналітик з Уолл-стріт Даг Кройц в своєму звіті для компанії Walt Disney пояснив причини касового провалу спін-офф. На думку Кройц, головна проблема криється в маркетингу. Аналітик порівнює рекламу першого спін-офф "Ізгой один" з фільмом про Соло.

У разі першого – трейлер вийшов за 247 днів до релізу, а в перші 35 секунд ролика глядачеві продавали Джин Ерсоя як нову героїню. Що стосується Соло, то трейлер вийшов за 108 днів до релізу через що істотно скоротився час на підігрів глядацького інтересу. Крім того, було необхідно продати Олдена Еренрайка в ролі Хана Соло, проте в трейлері він з'являвся всього на 10 секунд, чого виявилося недостатньо.

Кройц також стверджує, що рекламна кампанія запрацювала на повну потужність всього за місяць до виходу фільму, а для такого великого проекту цього часу вкрай мало.

Нагадаємо, про персонажа Хана Соло ми недавно писали, згадуючи повністю біографію.

Джерело: "Сегодня"

Новини партнерiв

Новини партнерiв