Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.
Прийняти
Головна Сьогодні

ОМКФ 2019: як пройшов п'ятий день фестивалю

П'ятий день ОМКФ 2019 запам'ятався показом фільму "Вайнштейн" і майстер-класами від кращих режисерів

12 липня стартував 10-й ОМКФ
12 липня стартував 10-й ОМКФ
Фото: "Сегодня"

5-й день ОМКФ 2019 запам'ятається аншлаговим показом фільму "Вайнштейн", майстер-класом Ванкуверської кіношколи, стартом "Film Industry Office" і, звичайно, продовженням показів конкурсних програм.

У день "екватора" 10-го Одеського міжнародного кінофестивалю глядачі побачили ще два фільми Міжнародного конкурсу – "Людина, яка купила Місяць" і "Шлях згоди", картину Національного конкурсу "U311"Черкаси", фільм "Вайнштейн"; стартувала секція Film Industry Office, відбулися творчі зустрічі та майстер-класи зі сценаристами, кіномитцями і телепродюсерами.

Творча група фільму "Людина, яка купила Місяць" – режисер Паоло Дзукка і актор Якопо Куллін приїхали до Одеси, щоб представити в Міжнародному конкурсі свою стрічку. Картина є копродукцією Італії, Аргентини та Албанії, і розповідає комедійну історію про сардинського рибалку, який заради коханої жінки готовий на все – навіть пообіцяти Місяць. "Фільм побудований на тих стереотипах, які сардинці самі використовують для того, щоб показати, які люди живуть на Сардинії", – розповів режисер.

В рамках Міжнародної конкурсної програми також пройшов показ фільму китайського режисера Луо Ханьсіна "Шлях згоди". Драматична історія є дебютною ігровою роботою молодого автора, який особисто представив свою роботу. "Створюючи цей фільм, мені хотілося зробити трошки інше кіно, ніж зараз знімають в Китаї. Передати глядачам через екран тепло і надію", – зазначив Луо.

На ОМКФ відбулася прем'єра детективу "Маркус". Деталі в сюжеті:

Національна конкурсна програма продовжилася українською прем'єрою фільму "U311 "Черкаси" режисера Тимура Ященка про оборону однойменного морського тральщика, заблокованого російськими військами в бухті Донузлав у березні 2014-го під час анексії Криму. Саме в рамках Одеського міжнародного кінофестивалю була представлена ​​режисерська версія фільму.

Документальна стрічка "Для Сами" режисерів Ваад Аль-Катеб і Едварда Воттса – це любовне послання молодої матері своїй дочці. Фільм розповідає історію життя режисера на тлі п'яти років повстання в Алеппо (Сирія).

Історію зоряного злету і безславного падіння титану кіно Харві Вайнштейна можна було подивитися у фільмі "Вайнштейн", який зняла режисер документального кіно Урсула Макфарлен. Світова прем'єра фільму відбулася на кінофестивалі "Санденс", де відразу отримала позитивні відгуки світової преси.

В рамках співпраці з HeForShe (глобальний рух солідарності на підтримку гендерної рівності від UN Women (ООН Жінки) спеціальною подією фестивалю став показ фільму "Порок надії" (The Vice of Hope) італійського режисера Едоардо Де Анджеліс, дія якого розгортається в нетуристичній Італії – маленькому містечку, де заправляє мафія, а його жителі і мешканки замішані в наркотрафіку, проституції та торгівлі новонародженими. Прем'єра стрічки відбулася в минулому році на фестивалі в Торонто, а на кінофестивалі в Римі фільм отримав приз глядацьких симпатій. Перед показом також відбулася дискусія за участю експертів зі сфери кіноіндустрії на тему "Жінки на екрані і за його межами".

У Фестивальному центрі "Батьківщина" відбулося кілька творчих зустрічей і майстер-класів. Зокрема, Майкл Бейзер (сценарист і шоуранер, який вже багато років очолює сценарний і продюсерський факультет Ванкуверської кіношколи) провів лекцію "Чорнобиль": Створення персонажів, що розповідають важливі історії". Майстер-клас відбувся за підтримки інформаційного партнера ОМКФ – медіафоруму Kyiv Media Week спільно з Ванкуверской кіношколою. Також Барбара Столл (телепродюсер) провела лекцію "Препродакшн! Невідома зірка телехітів ", а Катріель Шорі (директор Ізраїльського кінофонду) поділився власним досвідом на зустрічі: "Творчий ініціатор – Продюсер – Мисливець – постійне полювання на хорошу історію". "Кіно – це сильний інструмент, який режисери та сценаристи використовують для маніпуляції аудиторією. Тут слід пам'ятати про "червоні лінії", цінності та професійну чесність", – розповів Катріель Шорі.

Фото: Володимир Грисюк

Крім того, п'ятий день фестивалю був насичений іншими подіями. Продовжила кінохроніку української ретроспективи "Голлівуд на березі Чорного моря" одна з найпопулярніших картин епохи відлиги – "Весна на Зарічній вулиці" (1956 рік, режисери Фелікс Миронер і Марлен Хуцієв). В рамках секції "Серіали" глядачі подивилися драматичний серіал "Брехло", а маленьким глядачам ОМКФ показали стрічки фіналістів конкурсу дитячих фільмів Чілдрен Кінофест. Також почалася робота професійної секції "Film Industry Office".

Унікальна можливість була у глядачів і гостей фестивалю – отримати художню роботу від сучасних українських художників. На площі Фестивального палацу ОМКФ відбувся мистецький пленер "Art-in-progress". У Зеленому театрі під зоряним небом пройшов показ фільму "Зал Джиммі" британського режисера Кена Лоуча. Сюжет фільму заснований на реальних фактах з життя ірландського активіста Джиммі Гралтона (Основний конкурс Канського кінофестивалю 2014 року). Представив стрічку виконавець головної ролі, член журі Міжнародної конкурсної програми, ірландський актор Баррі Уорд.

Особливий музичний вечір відбувся в фестивальному барі Zelda Bar – справжній подарунок від Олени Лебединської, незамінного члена команди ОМКФ, медіакоординатора прес-служби і за сумісництвом любительки вінілових емоцій. А в барі LOU LOU Ivan Alekseev зіграв сет з композицій різних музичних стилів.

Раніше Сьогодні.Lifestyle поділилися ексклюзивним інтерв'ю з режисером фільму "Додому" Наріманом Алієвим

Всі подробиці в спецтемі ОМКФ 2019

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів