Головна Сьогодні

Українці можуть проголосувати за креативну кампанію національного масштабу

Українці зможуть проголосувати за креативні ідеї розвитку української культури

У період із 3 по 10 червня всі, кому небайдужий розвиток української культури, можуть проголосувати за креативні концепції, які буде взято за основу національної промо-кампанії української культури та культурного дозвілля.

У квітні 2019 року Український культурний фонд разом з офіційним представництвом міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions в Україні оголосили "Битву креаторів" – тендер на розробку креативної стратегії для національної промо-кампанії "Культура зближує". Проект "Битва креаторів" реалізовується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Взяти участь у конкурсі мали змогу всі охочі представники креативних агенцій, продакшн та дизайн-студій, фрілансери рекламно-комунікаційного ринку. Вони вже подали свої креативні концепти до етапу онлайн-голосування.

В період із 3 по 10 червня всі небайдужі до розвитку української культури громадяни можуть проголосувати за креативні концепції, які, на їх думку, найкраще сприятимуть промоції української культури та культурного дозвілля.У ході голосування буде обрано 10 фіналістів, які зустрінуться 13 червня 2019 року на заході в Києві, щоб презентувати повні версії своїх креативних концепцій перед панеллю журі та аудиторією. Переглянути роботи та проголосувати за найцікавішу ідею можна за посиланням.

"Битва креаторів виходить на фінішну пряму. Ми з нетерпінням чекаємо на результати і закликаємо всіх, хто прагне осучаснити сприйняття української культури, долучитися до голосування. Переконана, наша співпраця з креативною спільнотою сприятиме промотуванню цінностей, які визначають українців як прогресивну націю, яка не бачить себе без мистецтва", – Юлія Федів, виконавча директорка Українського культурного фонду.

"Формат "Битви креаторів" розроблено так, щоб забезпечити по-справжньому прозорий процес проведення тендерів та, водночас, залучити експертів і небайдужих громадян до створення якісного креативного та культурного продукту або комунікації. Цей відкритий формат акцентує увагу лише на ефективності ідей та запропонованих рішень, які відповідають запитам суспільства. Спільна відповідальність в дії – одна із ключових особливостей формату. Тому ми закликаємо всіх представників креативних та інтелектуальних індустрій, кожного, хто небайдужий до впровадження змін у креативному та культурному секторі зробити свій внесок у прискорення таких позитивних змін. Кожен голос важливий", – Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні.

Нагадаємо,телеканал "Україна" розпочав роботу над абсолютно новим тревел-проектом  "Родичі в турне".

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Джерело: "Сегодня"

Новини партнерів

Популярні статті

Новини партнерів

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь