Найпопулярніший відеоблогер в Китаї Папи Джианг вперше продала рекламний ролик тривалістю 30 сек за $ 3,4 млн. Про це повідомляє портал Quartz.
На відміну від численних дівчат-блогерів, які спеціалізуються на косметиці та красі, Джианг відома своїми гумористичними відео, пов'язаними з повсякденним життям, стосунками і соціальними питаннями.
Дівчина також відрізняється своєю любов'ю до нецензурної лайки, що обурило навіть уряд Китаю. Влада погрожувала закрити дівчині доступ до акаунтів, оскільки її діяльність не відповідає поняттям "чистого і здорового кіберпростору".
Рекламу на каналі найуспішнішого блогера виграла компанія з продажу косметики.
Читайте також:
- Блогер з Китаю створила на своїх нігтях акваріум
- У Росії склали пам'ятку, як блогеру не потрапити в тюрму
- У мережі висміяли боротьбу Росії з мочалками, баняками і в'язаними шкарпетками
- Переселення душ: в мережі знайшли фото легендарного двійника Савченко
- Як добитися ідеального преса за 10 хвилин: майстер-клас від блогера
- Нова "Чорнобильська зона": блогер показав повний занепад Криму