Згідно з найсвіжішими даними з продажу молочної продукції в роздрібній мережі США, спостерігається зростання продажів у секторі масла, цільного молока, вершків, кефіру, і натурального сиру, низький попит на молоко з низьким вмістом жиру і знежирене молоко, маргарин і заморожені йогурти, що показує, що американці більше стурбовані високим вмістом цукру в молочній продукції, ніж жирністю продукту, передає The DairyNews.
Дані IRI і SPINS, зібрані FoodNavigator-USA, також демонструють зростання продажів кефіру, козячого молока, йогуртів для дітей на ринку США.
У категорію продукції, яка показала зростання продажів протягом 52 тижнів до 17 травня 2015 р., доларові продажі масла зросли на 18%, вершків – на 9,49%, кефіру – на 7,69%, сиру – 8,36%.
Падіння продажів спостерігалося в секторі замороженого йогурту/ десертів з морозива – на 1%, і знежирене молоко низької жирності – на 3,01%, маргарини і спреди – 4,06%, заморожені молочні десерти – 5,49%, заморожені йогурти/тофу – 10,18%.
На вебінарі, організованому Midwest Dairy Association, віце-президент з розвитку Сінді Соренсен зазначила, що споживання традиційного рідкого молока продовжує падати, але зростає попит на молоко для приготування кавових напоїв, смузі і йогуртів.
На 20% за останні три роки зросли продажі збагаченого молока (збагаченого білком, кальцієм, безлактозне молоко тощо).
Істотне зростання продажів показали йогурти, особливо з додаванням злаків.
Споживання сиру в США зросло втричі з 1970 р.