Медики знайшли фізичні вправи, що відновлюють ДНК людини

Вчені рекомендують якомога більше займатися тренуваннями на витривалість

Медики рекомендують займатися тренуваннями на витривалість. Фото: AFP
Медики рекомендують займатися тренуваннями на витривалість.
Фото: AFP

Одноразового тренування на витривалість досить для того, щоб запустити експресію генів, відповідальних за відновлення пошкоджених ділянок ДНК.

Про це повідомили американські і бразильські медики, які назвали ефективний спосіб запуску прижиттєвої реконструкції ДНК людини.

Відповідне дослідження було опубліковано в журналі Experimental Physiology, коротко про неї повідомляє EurekAlert!

Експеримент проводили на мишах: гризуни протягом півгодини займалися на біговій доріжці. Одночасно фахівці стежили за експресією генів тварин, відповідальних за функціонування міокарда. Як зазначили вчені, у гризунів після занять на біговій доріжці її рівень виявився вищим, ніж у мишей, що перебувають у спокійному стані.

Разом з тим, автори дослідження зазначають, що його результати справедливі і для людини, в організмі якого регуляція генів здійснюється подібним чином.

Вчені рекомендують якомога більше займатися тренуваннями на витривалість.

Джерело: Lenta.ru