Регулярні сніданки знижують ризик розвитку діабету – вчені

Фахівці радять обмежувати харчову цінність ранкового прийому їжі 350 калоріями

Снідати - корисно. Фото: medvesti.com
Снідати - корисно.
Фото: medvesti.com

Фахівці провели дослідження, спрямовані на з'ясування ролі ранкового прийому їжі в метаболізмі організму. Більш докладно з висновками вчених можна ознайомитися в журналі Тhe European Journal of Clinical Nutrition.

У дослідженні брали участь 35 жінок, що страждають від зайвої ваги, частина з яких снідала щодня, а частина – не снідала взагалі. У ході експерименту жінки з'їдали вранці сніданок, багатий білками, а потім вчені протягом усього дня вимірювали рівень глюкози в їх крові. Результати роботи показали, що рівень глюкози був у нормі у тих учасниць досвіду, хто регулярно їв вранці. У жінок, які воліли пропускати ранковий прийом їжі, рівень глюкози був істотно підвищений.

Вчені заявляють, що дослідження однозначно доводить користь регулярних сніданків. Ранковий прийом їжі знижує рівень цукру в крові у відповідь на багату білками їжу, а значить, перешкоджає розвитку діабету другого типу. Фахівці радять обмежувати харчову цінність сніданку 350 калоріями.

Джерело: Газета.Ru