Вчені знайшли простий спосіб перемогти зайву вагу

Досить відрегулювати раціон

Фото: likar.info
Фото:  likar.info

Вважається, що для ефективного схуднення необхідно ретельно підраховувати калорії. Але американські вчені довели, що справа зовсім не в калоріях. Дослідники переконалися, що серйозним чинником набору зайвих кілограмів є нестача білка в раціоні.

Дані, які виявилися отримані вченими, порадують любителів поїсти. Вчені розуміють: реальність така, що більшість людей переїдають. Але якщо вам не все одно, який ви маєте вигляд, намагайтеся стежити за тим, що саме кладете в рот, дають пораду експерти. На їхню думку, якщо вживати в їжу достатню кількість білка, це не дасть обрости непотрібним жирком.

"Якщо ви постійно зловживаєте жирною їжею і майже не їсте протеїнів, ви будете повільно одужувати, втрачаючи м'язову масу і накопичуючи жир", – відзначають дослідники на сторінках "Журналу Американської медичної асоціації".

У ході експерименту учасники сиділи на дієтах з різною кількістю білка і споживали на 954 кілокалорії в день більше звичайного. Через 8 тижнів учасники, які споживали менше протеїнів, істотно додали у вазі, причому, в основному, за рахунок жирових відкладень.

Добровольці, які споживали більше білка, набрали вагу – але за рахунок м'язової маси, причому кількість жиру в їх організмі зменшилася.

Дослідники вважають, що найбільш вдалим поєднанням для раціону харчування є велика кількість білка, низька кількість жиру і багатий вибір овочів і фруктів. При цьому перевагу віддати краще нежирному м'ясу, вибравши наприклад біле м'ясо курки, яловичину, яєчні білки, які набагато краще втамовують голод і допомагають тримати апетит під контролем.

Джерело: ladyhealth.com.ua