Вчені знайшли спосіб боротьби з алергією

Команда американських учених визначила клітинний "вимикач", що запускає розвиток астми та алергії. Ці відкриття дозволять створити ліки, здатні боротися з першопричиною астми або алергії, повідомляє "Ортодокс".

Команда американських учених визначила клітинний "вимикач", що запускає розвиток астми та алергії. Також вони вирахували гени, які перешкоджають роботі цього пускового механізму.

Ці відкриття дозволять створити ліки, здатні боротися з першопричиною астми або алергії.

"Це дослідження розкриває основні механізми, що керують розвитком астми та алергії, а також їх серйозністю", – зазначила професор біології в Університеті співдружності Вірджинії Джон Ріан.

Вчені провели експерименти на мишах, досліджуючи клітини кісткового мозку і пуповинної крові, що допомагають створити клітини імунної системи. Надлишок огрядних клітин призводить до агресивної імунної відповіді, що приводить до алергії та астмі. Вчені виявили, що хімічні речовини (цитокіни IL-4 і IL-10), початківці імунну відповідь, зливаються з розвиваються огрядними клітинами і викликають їх загибель. Кістковий мозок виробляє як огрядні клітини, так і цитокіни, тому вчені вважають, що цитокіни є вмикачами імунної системи, а клітини кісткового мозку також використовують їх у ролі вимикача, що регулює ріст огрядних клітин.

Потім учені виявили у мишей, схильних до алергії та астмі, гени, які порушують виробництво речовини-вимикача кісткового мозку.

"Імунна система має неймовірну здатність балансування та підтримки імунних відповідей", – коментують експерти відкриття.