Вчені знайшли спосіб омолодити старі клітини

Вчені. Фото: GoGetNews.info
Вчені.
Фото: GoGetNews.info

Вчені знайшли спосіб, що дозволяє омолодити старі клітини. Відкриття зробили фахівці, що працюють в англійському Екстерському університеті.

Групі дослідників цього наукового закладу вдалося омолодження старих клітин, поступово накопичуються в людському організмі і сприяють розвитку захворювань, які називають "віковими".

Розроблений англійськими вченими метод грунтується на зміні сплайсингу, який має матрична РНК. Для цього вони вдалися до рослинного з'єднанню ресвератрола. Сплайсинг – це процес, при якому РНК "дозріває".

А саме вона є продуктом в будь-якому активному гені. З молекули при цьому процесі відбувається "вирізування" непотрібних частин і "зшивання" залишилися, які продовжують залишатися корисними. Після настання певного вікового періоду, в концентрації цих сполук відбувається зміна, що, в кінцевому підсумку, і призводить до старіння.

Вчені Великобританії вирішили провести альтернативне "дозрівання" РНК. В ході своїх дослідів вони зазнали, як на старі людські клітини може впливати рослинний фенол ресвератрола.

Виявилося, дана речовина може позитивно впливати на показники активності факторів сплайсингу і нормалізувати процес дозрівання РНК в старіючих клітинах організму. Ресвератрол в натуральному вигляді міститься у винограді і ряді інших фруктів, а також в горіхах і какао.

Джерело: "Ортодокс"