Учені знайшли в мозку "вимикач" апетиту

Дослідники сподіваються, що відкриття допоможе в лікуванні ожиріння

Фото: netolkoeda.com
Фото:  netolkoeda.com

Американські вчені знайшли ділянку головного мозку, стимуляція якого моментально призводить до "виключенню" апетиту.

Відкриття зроблене вченими з Каліфорнійського технологічного інституту. Як сподіваються дослідники, результати їх наукових пошуків в майбутньому можуть сприяти терапії ожиріння і анорексії, пішетMedPortal.ru.

У ході експериментів за участю мишей вчені використовували лазерні промені для стимуляції у тварин нейронів в області мигдалеподібного тіла. Дана область мозку пов'язана з такими емоціями, як стрес і страх. Роздратування ділянки призводило до негайного припинення споживання їжі.

"Це було дивно, ніби ви клацнули вимикачем, що не дозволяє тваринам їсти", – розповів головний автор дослідження Девід Андерсон.

Потім дослідники за допомогою хімічних речовин домагалися імітації у гризунів різних відчуттів, наприклад, почуття ситості, нездужання, нудоти і гіркого смаку. І у всіх випадках нейрони мигдалеподібного тіла були активні. Це дозволяє припустити, що дана група нейронів відповідальна за формування реакції на споживання їжі.

На думку дослідників, цілком імовірно, подібні клітини є і в людському мозку. І якщо це підтвердиться, то в майбутньому це може допомогти в лікуванні різних харчових розладів.