Вчені виявили ще один небезпечний наслідок куріння

Фахівці реалізували унікальний в своєму роді експеримент, завдяки якому лікарі довели, що куріння вбиває корисні бактерії, розташовані в ротовій порожнині людини

Фото: instagram/lolitaisaeva

Про цесталовідомопісляздійсненнякількохвипробуваньідослідів,пише "Ортодокс".

За словами науковців, нікотинова залежність сприяє змінам в кількості молекулярних речовин, що містяться в організмі хлопців і дівчат.

Слід зауважити, що в ході реалізації досліджень медикам вдалося виявити приблизно 600 видів бактерій, які живуть у роті представників слабкої і сильної статі.

Відзначається, що авторами експериментів стали співробітники з Нью-Йоркського університету. Команда вчених на чолі з Jiyoung Ahn вивчала вплив куріння на склад мікробів у ротовій порожнині людини.

Виявилося, що три чверті ракових захворювань порожнини рота пов'язані з наявністю у людей нікотинової залежності. Нове дослідження показало, що використання цигарок сприяє змінам в балансі бактерій.

Надалі лікарі планують реалізувати додаткові випробування і досліди. Повідомляється, що в проектах взяли участь понад 1200 чоловіків і жінок, які проживають в Сполучених Штатах Америки. Вік усіх респондентів склав 50 і більше років.