Вчені розповіли, в яких випадках люди брешуть

Людина говорить неправду, коли хоче виправдати свою поведінку і отримати вигоду

Вчені з'ясували, що люди воліють брехати тільки в тих випадках, коли брехня, по-перше, принесе їм вигоду, а по-друге, може бути виправдана з моральної точки зору, причому як в очах оточуючих, так і в своїх власних. Детальніше з результатами роботи дослідників можна ознайомитися в журналі Psychological Science.

Дослідники провели два експерименти. У першому добровольці спостерігали за тим, як комп'ютер у випадковому порядку показував їм зображення гральних кісток з різною кількістю випавших очок. Люди повинні були називати число очок тієї гральної кістки, яка розташовувалася ближче всього до певного місця екрану дослідникам. Чим більше було це число, тим більше грошей отримували учасники експерименту.