Американська компанія FiberFix опублікувала рекламу , в якій продемонструвала переваги надміцної каучукової ізоляційної стрічки на прикладі падіння автомобіля зі стрімкого пагорба . Про це повідомляє tjournal з посиланням наAdweek.
Переваги продукту демонструє актор Джейсон Грей . Для початку він спускає з пагорба автомобіль , в якому захисний каркас закріплений звичайною ізоляційною стрічкою . Автомобіль отримує серйозні пошкодження .
Само собою , автомобіль , закріплений ізолентою від FiberFix витримує випробування набагато краще : захисний каркас не розвалився і машина постраждала набагато менше .
Після цього Грей розповідає про переваги ізоляційної стрічки в своєму гаражі . Для початку роботи необхідно намочити використовуваний відрізок у воді і обернути його навколо зламаного предмета . Ізолента застигає буквально за 10 хвилин . Творці не рекомендують доторкатися до неї руками , а також класти на одяг або інші предмети .
У 2013 році FiberFix представила рекламний ролик , в якому розпиляла велосипед на дві частини , а потім скріпила їх своєю клейкою стрічкою .
На офіційному сайті FiberFix вартість пакета з шести примірників ізоляційної стрічки становить 25 доларів .