Вчені розкрили могилу Миколи Чудотворця: з'явилися фото

7 Грудня 2017, 11:36

Археологи досліджували останки, знайдені раніше в Туреччині

<p style="text-align: justify;">Вчені знайшли могилу святого. Фото: pixabay.com</p>
Вчені знайшли могилу святого. Фото: pixabay.com

Радіовуглецевий аналіз фрагмента кістки, проведений вченими з Оксфордського університету, показав, що знайдений поблизу турецького міста Миру фрагмент людського скелета датується приблизно 343 роком н. е., що відповідає часу смерті Миколи Чудотворця.

47094bde00000578-5150629-image-a-3_1512550411169

Фото: Facebook

Нагадаємо, раніше турецькі археологи виявили місце поховання Миколи Чудотворця, який є прообразом Санта-Клауса.

Вчені за допомогою георадарів знайшли добре збережений древній храм під церквою Святого Миколи в турецькому місті Демре, а також порожнечі, в яких знаходиться тіло святого. У дослідників деякий час не було доступу до останків, оскільки при розкопках могли бути пошкоджені кам'яні барельєфи і мозаїки.

screenshot_2_15

Порожній саркофаг святителя Миколая в Демрі. Фото: Wikimedia

Багато дослідників вважають, що Святий Миколай був похований в церкві в Демрі в 343 році нашої ери, а в XI столітті його останки були незаконно перевезені торговцями в італійське місто Барі. Однак турецькі археологи впевнені, що тіло було підмінено. На їхню думку, справжній Миколай Чудотворець залишився в Демрі, а викрадені кістки належали невідомому священику.

Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, що вчені знайшли найдавніше поховання верховного вождя майя, а також археологи виявили саркофаг давньоєгипетського ювеліра.

Джерело:

The Daily Mail