I love Ukraine

Все про Джонсона

Книги на літо

Секс vs сльози

Басейни у Києві

Тиждень моди

Цікавий експеримент: як опис вина впливає на бажання його купити

Дослідники впевнені, що ця інформація може мати важливе значення для виноробів

Текст на етикетці пляшки вина впливає на емоції покупця, його сприйняття смаку, бажання придбати вино і навіть може змусити покупця заплатити більше.

Про це повідомляють вчені з Аделаїдського університету. Своє дослідження вони опублікували в журналі Food Research International.

Реклама

Вчені провели експеримент, учасниками якого стали 126 добровольців. Їм було запропоновано оцінити три сорти білого вина (шардоне, рислінг і совіньон блан) в трьох ситуаціях: при дегустації наосліп без будь-якої інформації, при можливості отримати основну інформацію про вино і при його детальному емоційному описі.

В результаті з'ясувалося, що учасники, які ознайомилися з історією виноробства і подробицями про якість вина, проявили куди більш виражений споживчий інтерес, ніж інші.

Дослідники впевнені, що ця інформація може мати важливе значення для виноробів. Отримані дані наочно демонструють, що для залучення уваги покупця необхідно щось більше, ніж коротка довідка про пропоновані вина.

Реклама

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Новини шоу-бізнеса
Читати ще
Лайфхаки для життя
Більше хаків
Модно
Ідеї нейл-дизайну
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
Манікюр на літо 2022
1 /2
Більше варіантів
Цитата дня

Після чотирьох місяців війни ніхто з нас не в порядку

Цитата на segodnya.ua
Олена Зеленська Перша леді України
Читати інтерв'ю
Instagram тижня
Акаунт про супергероїв сучасності — ЗСУ
Підписатися
Дивитися фото
Зберегти у закладинки
Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти