Стюардеси зарубіжних авіакомпаній назвали найбыльш дратуючы вчинки пасажирів. Список опублікований в газеті The Telegraph.
Бортпровідниці, зокрема, не люблять, коли мандрівники замовляють газовані напої, наприклад кока-колу. Оскільки тиск в салоні лайнера на великій висоті нижчий, ніж на землі, піни при розливі таких напоїв утворюється набагато більше, ніж в звичайних умовах, що гальмує процес обслуговування пасажирів.
Стюардес також обурюють туристи, що залишають сміття в кишенях на спинках крісел. Крім того, вони незадоволені пасажирами, які не знімають навушники, коли замовляють напої, через що вони мимоволі підвищують голос при розмові з бортпровідниця.
Стюардеси також розкритикували клієнтів авіакомпаній, які гуляють по салону босоніж, торкаються до співробітниць перевізників, щоб привернути їхню увагу (замість того, щоб просто покликати), які прагнуть скористатися вбиральнею незадовго до посадки або під час роздачі їжі.